Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1156 ggr
Karmatarerskanise
2011-04-08 21:30
0

Fredag

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Då är det fredag. Det innebär helg för många.
Har du några roliga planer? Eller du ska jobba?

Ikväll ska jag äta lite räkor och glo på TV.
Imorgon är det utgång planerad.
Söndag blir det viiiiiiiiila!

Trevlig helg allesammans Skrattande

ettlitetalias
2011-04-08 21:56
0

Jag jobbar imorgon, men ikväll blir det lite vin, och imorrn blir det utgång med jobbarkompisarna vilket jag ser fram emot! :)

ChristineL
2011-04-08 21:57
0

jag är gräsänka i helgen så sitter själv med lite chips och sånt och kollar på film, imorron har jag beställt fint väder så kommer en kompis över med sin hund och vi planerar fika ute i skogen :) På söndag börjar min nio dagars långa arbetsvecka :P

thilda-
2011-04-08 22:14
0

Jag är gräsänka ikväll med vovven.. köpt lite godis, chips och en liten cola som jag tänkte smaska mig i :) Sambon är borta o spelar i norge (spelar dansband)… och imorgon ska jag jobba 7 - 16 :)

Destany
2011-04-09 00:02
0

denna kvällen har varit katastrof fy fasen vad jag lyckats sabba för mig själv… så resten av helgen ska jag nog gå i ide

pyromanen
2011-04-09 07:40
0

Blir keramikverkstan idag (lördag) och en massa hus- och hemarbte på söndagen. Städa (urghh, men det behövs) och gå med röjsåg i trädgården nu när snön är borta och gräset inte växt upp än är perfekt för slyröjning och sen finns en massa småplator som måste planteras om i större krukor. Vill också hinna ut o springa och vila lite…

Karmatarerskanise
2011-04-09 11:47
0

#4 Vad har hänt?

gatonegro
2011-04-09 15:18
0

Intämmer med #4, jag går nog också i ideRynkar på näsan

Destany
2011-04-09 17:20
0

#6 en lång historia, förkortad version, hamnade isäng med en kille som jag bara vet vad han heter typ = oskyddat sex.. sårade en kille jag pratat o träffat ett tag så han e typ knäckt utan att vi lovat varandra nåt… tagit upp kontakten med en kille jag bröt kontakten med i september för jag orkade inte vara fast i den karusellen längre o han hade saknat mig sa han o då triggades mina känslor igång igen..

o nu ikväll ska jag ut igen hoppas jag inte lyckas trassla in mig i nåt mer….