Förändra ditt utseende?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gör du något för att förändra ditt utseende?
T. ex färgar du håret, gör naglar, har konstgjorda ögonfransar eller annat?

Noop, ingenting alls - Jag är mamma nu, har inte tid för sånt!
Hade länge önskat att jag efter 12 års konstant hårfärgning skulle spara ut håret innan man blev gråhårig, och vips så var man gravid och tänkte "Äsch, jag kommer ändå se ut som skit", så nu är jag naturligt blond!
Carpe Diem
Ja jag tränar och färgar håret 
Jag gör inte ett skit.. Har en både inre o yttre skönhet enligt min sambo hehehe så jag behöver inte direkt göra något.. orkar heller inte för den delen :) Men när plånboken tillåter så bruka jag göra någon slinga i håret ibland för nöjets skull..
Jag blonderar mig regelbundet. Annars är det vanligt smink och så lite neutralt nagellack som gäller. Inga tippar eller så.
Sara
Jag går och färgar håret, färgar ögonfransar och ögonbryn (när jag orkar) och gör naglar.
Smink använder jag bara om det jag ska göra något speciellt.
Tränar jag gör jag ju iof för att förändra min kropp, men känns inte som det är i riktigt samam grupp som det andra.
Jag färgar mitt hår i bruna nyanser och gjort sen åttan.
Sminkar min inte mer än om jag ska iväg på fest eller tillställning.
Målar väl naglarna ibland i lite glada färger men mest för att jag sjävl tycker de är kul. :)
Nope, nada. Inget för att förändra mitt utseende, hell, jag plockar inte ens ögonbrynen.
Fast det gjorde jag faktiskt förr, men slutade för att testa och se hur de blev. Som tur var så blev de inte hemska alls, så de är all natural nu. ;)
Det händer väldigt sällan att jag målar naglarna med genomskinligt nagellack, men det är bara för att jag annars lättare faller tillbaka i nagelbitande, så det är inte för att det ska vara snyggt utan av rent praktiska orsaker. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag färgar håret ganska regelbundet. Har av naturen väldigt fina och starka naglar så dom gör jag inte mycket med, sminkar mig sällan men pryder min kropp med tatueringar.
/Christine
#8 Hur kunde jag glömma tatueringar. De förändrar ju också kroppen.
Tatueringar ja! Jag har 3 och fler lär det bli. =)
Sen har jag ju hål i öronen och ett i tungan.
Sara
Ja tatueringar har jag med! 2 st :) Och hål i öron, tunga och navel!
Ja just det ja, hål i öronen och naveln har jag också. 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag färgar håret regelbundet, försöker fixa det så gott som varje dag.
Målar naglarna så ofta jag kan (får inte ha målade naglar på jobbet)
Sminkar mig nog varje dag. Just nu har jag bara två vanliga hål i öronen men funderar igen på att pierca läppen och tattuera mig :D men det blir i framtiden.
Träna hinner jag inte :/
Jag gör inget speciellt, färgar håret ibland (men ska försöka låta bli ett tag nu), vanligt smink, ibland nagellack, smycken och hål i öronen.
#14 - Vad är "vanligt smink" om jag får fråga? Och vad är i så fall ovanligt? Nu kanske ni tycker jag är korkad, men jag är en sån som ogillar ordet "vanligt" väldigt mycket!
/Christine
#15 Det mest vanliga kanske?
Jag använder lite smink, färgar ibland håret och tatuerar mig en del.. Så färgglad är jag kan jag lova ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#16 Jo, men vad är Det "mest vanliga" undrar ju ChristineL!
Färgar håret.. Jag har nog inte haft min naturliga hårfärg på 10 år..
Vilket nu när jag säger det högt låter som väldigt längesedan, haha!
Färgade första gången när jag var 12, och sen har det vart färg, efter färg.. Ska spara på färgningen till i höst hade jag tänkt nu..
Om jag kan hålla mig.. 
#17 Det folk använder mest antagligen ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#19 Okey, så du menar att vi ska gissa oss till vad folk använder mest? 
#16, det är ju det jag menar. Vad som är vanligt är ju individuellt. jag jobbar i butik och folk kommer och frågar "har ni inte den där vanliga osten jag brukar köpa?" Eh?
/Christine
Jag har tatueringar, hål i öronen och så färgar jag håret. Sminkar mig ungefär varannan dag med lite rouge, mascara och läppglans, "hela paketet" ca en gång i veckan kanske.
Jag började tona håret när jag var 14 och har färgat konstant sedan jag var 16… så i år bestämde jag mig för att klippa av allt hår (sisådär 30-40cm eller nåt) och spara tillbaka till min naturliga hårfärg. Ska försöka behålla det så länge jag kan, men jag har en känsla av att jag kommer tröttna ganska snabbt tyvärr… men i sånt fall ska jag försöka hålla mig till att bara slinga och tona i liknande nyanser.
Fönar håret så att det blir lite mer frisyr av det också.
Sminkar mig när jag ska iväg någonstans. Har ett puder som inte täcker men neutraliserar röda toner, lite rouge ibland, sen en concealer om det behövs och mascara. Läppglans och ögonskugga använder jag mest vid speciella tillfällen medan ögonbrynspennan används dagligen även om jag inte ska någonstans.
På sommaren blir det ibland (väldigt lite) brun utan sol på benen eftersom jag hatar att sola men gärna kombinerar en kort kjol med bruna ben.
Utöver det så rakar jag mig, noppar ögonbrynen, fixar naglarna och trollar med figuren i festliga samband med hjälp av rätt bh. 
#15 För mig är en vanlig sminkning något jag kan gå runt i till vardags, mascara, ögonskugga och oftast lite puder och foundation.
Färgar håret, noppar ögonbryn, använder rakhyvel, tatuerad, piercad, använder smink (om än lite till vardags). Det är väl ungefär det.
Paulina

jag färgar håret, har hål i öronen och en tatuering så lite förändrar jag utseendet.. jag sminkar mig bara när jag ska göra nåt speciellt eller när jag har lust
Smink tycker jag hör tillvardagen, så det räknar jag inte med.. Men jag har ju piercings också, förutom färgar håret..

Byter hårfärg och frisyr med jämna mellanrum :) några små tatueringar och piercingar. Sminkar mig nästan aldrig.

#24 Så mycket? Vanligt för mig är på sin höjd lite mascara och kanske kajal.
Qui dormit, non peccat
Färgar håret inte så mycket mer, inget smink eller något annat
Jag har klätt mig i drag några gånger, haft mustasch en period och haft perioder med kort hår och perioder med långt. Nu har jag kort hår, ingen mustasch och är ganska straight-looking.
raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus
Jag är neutral. Varken målar mig eller färgar håret. Anser också att skönhet kommer inifrån. (MIn sambo tycker också att jag duger som jag är, mig själv. 
Färgar håret, noppar ögonbryn, använder rakhyvel, 1 tatuering, piercad i tungan & 8 hål i öronen, använder smink, dock väldigt sällan och då är det väl mascara och kajalpenna. Typ :)
Jag noppar ögonbryn, rakar bikinilinjen om sommaren och under armarna för det mesta. Sminkar mig lite till vardags när jag jobbar men sällan när jag är ledig.
Håller just nu på att tappa håret från övre öronkanten i bakhuvudet och nedåt i nacken p.g.a strålbehandling så jag väntar på om det blir helt kalt eller bara glest som det är nu.
Därefter ska jag gå till någon bra frisör som kanske kan göra någon klippning som döljer det kala så mycket som möjligt.
Inget kul men det är bara att gilla läget.
/Maria
solarium :) och ska tatuera mig om ett tag, senast om 1 1/2 år ;)
Jag färgar håret, sminkar mig när jag orkar, har tattuering, hål i näsa och ett antal i öronen. Det är väl det då.
Ofta: färgar håret, sminkar mig, solar solarium, rakar mig.
ibland: akrylnaglar, lösögonfransar.
är tatuerad och piercad :)
#38 JAg brukar också ha akryl, men har nu fått höra hur giftigt det är (speciellt dammet), så jag ska byta till gele.
#39 jasså? vart har du hört de? :O
Av en nyutbildad nagelteknolog. Det var dammet som är giftigt att få i sig, och akrylen sliter jättemycket på naglarna.
Känner mest det här med dammet som kommer då de slipar o filar, jag har aldrig fått ett munskydd.
jo läste lite nu, men verkar inte farligt om man går å gör de nån gång då och då , kan tänka mig att de e farligare för dom som jobbar med de hela dagarna.
Just nu vill jag ha lösnaglar igen :) Och ändra frisyr.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#43 Då tycker jag att du ska göra det :)

Skaver av snårskogen på benen och under armarna.. brukar dra i något geggigt i håret i något fåfängt försök att få det att samarbeta. Har en lite tatuering också. Har aldrig ägt annat smink än teatersmink.
Nej, gör i princip inget för att ändra mitt utseende. Klipper av nån decimeter av håret ibland, sätter upp det ibland, tar på mig fina kläder ibland det är det enda.
Har mer lust att vara kreativ med andra material vilket jag ägnar mycket tid och energi åt.
#44 Har inte råd just nu med lösnaglar men ska införskaffa sen :D Mamma ska klippa mer snart med så ;)
juste solarium också =)
#50 Inte för att vara sån, men solarium ökar risken för hudcancer väldigt mycket. Mer än om man solar ute.
Jag är tatuerad och piercad, rakar mig under armarna och använder hårspray för att få håret att se vettigt ut. Ändrar frisyr med ungefär 2-3 månaders mellanrum, vilket är väldigt lätt då jag har kort hår och klipper mig själv.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag färgar håret ca 2 gånger om året :) (särskilt efter sommaren då de bleks så mkt, hittils enbart mörkbrunt), fixar håret så gott som varje dag litegrann (plattång, volymmouse elr dust it + lite hårspray ibland). Har haft lösnaglar någon gång men orkar inte med det (jag biter på mina naglar, tyvärr) :P Lite smink på det också :) + rakning.
Hål i navel, tunga, öron och hade nyss i läppen men tog ut den. En tatuering har jag också som jag ska fylla i sen :)
Ja jag använder smink med, rakar benen + armhålorna, plattar håret ofta:)