Vad gör ni?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker här är lite segt på sajten. Vad hittar alla på?
Är det våren som kallat er till sig? :)
Lyssnar på musik och drömmer mig bort. ;) Men kikar annars runt på femtielva olika sajter. Hoppar fram och tillbaka. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
#1 Som jag då :P
Sitter just nu och försöka komma på något jätteintressant ämne som jag kan starta en tråd om, men det står helt still.
Får ta en runda med hunden och rensa tankarna :)
Är ganska mycket ute med hunden, skjuter med luftgevär hemma, promenerar, sitter vid datorn och mycket mer :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är mest ute med hunden o tränar för fullt. och även med ponnyn,, :) Varmt och skönt ute och gräset grönskar för fullt
Jag sitter och transkriberar en intervju för en C-uppsats, jäkla slavgöra! ;) och annars så är det annat som gäller för c-uppsatsen..typ alla timmar per dygn, suck!
#5 Usch vad tråkigt det låter :)
Jag har så sjukt mycket jobb nu! Orkar inte med nånting när jag kommer hem knappt. Förhoppningsvis övergår det till det normala efter påsk :)
/Christine
#7 Va glad att du har ett jobb, jag söker och söker men får inget :(
Jag e sjukskriven just nu. eller ja till söndag, men får reda på idag om de blir förlängt eller inte.
blir mycket sitta hemma vid datorn, tråkigt nu när vårvädret börjar komma!
#8 - Jo, jag är jätteglad, är typ 50% egentligen, men när jag säger sjukt mycket så är det sjukt mycket. Men det är kul, och man blir trött av att jobba nio dar på raken, vara ledig en och sen köra sex dar på raken.
/Christine
hehe bara för att ja precis skrev här så ringde dom! fick ytterligare en månad! känns bra! ska opereras snart med :)
#10 Ja klart man blir trött av det.
#11 Vad skönt för dig! Vad är det som ska opereras?
Jag är också sjukskriven så jag har all tid i världen (när jag orkar)
/Maria
#10 Okej hehe :)
Jag har legat sjuk i en fruktansvärd jobbig förkylning med en vidrig hosta och en del feber till, så jag har varit lite handlingsförlamad vid datorn veckan som varit. Solen skiner ute och jag har inte orkat vara ute..Trist, Men nu hoppas jag att det vänder. 
Jag hoppas också att det kommer igång lite nya diskusioner, jag med så småningom. Vi får väl dra vårat strå till stacken kanske, när man väl tittar in här
Fast ibland så tryter fantasin.
#12 Karpaltunneln. en nerv som är i kläm i handen som gör att handen domnar av och ja tappar kraft så ja tappar saker hela tiden. 
#16 Okey. Det verkar vara väldigt vanligt tyvärr :/
Just nu sitter jag bara och väntar på att min sega pojkvän ska hämta mig!! :P
Men ja nu när solen är framme brukar jag vara ute mer, långpromenader med min hund och min syster samt hennes hund, satt ute och bara njöt av solen och pratade hela dagen igår.

Jag försöker också vara ute mycket nu. Har haft problem med bredbandet någon dag men nu funkar det igen.
#17 jaa de e jättevanligt!
ussa ja som skulle sova länge idag vaknade vid nio :/
va bara springa ner i tvättstugan å tvätta lite, nåt nyttigt ska man väl göra fast de e lördag? :)
lär inte bli nån promenad nu iaf :P de regnar :/
SKulle vilja ut och gå men det är inte bra väder alls ute :( jaja….
Jag har fått ett jobb, under en kort tid, samt att jag för tillfället är sjuk.
Så det är vad jag gör, hehe.
Hilo; grattis :D
#23 Tack! Känns bra, även om det bara är 10 veckor..
# 24 bättre än inget jobb alls väl?
Roligt i a f.
#25 Ja, det är helt klart bättre än inget! Själva jobbet är väl inte skitkul, men kollegorna är bra så, hehe.
# 26 Det kan göra att man fortsätter att trivas. Har varit i samma sits själv vid ett tillfälle i livet.
att dEt var kollegorna som höll en uppe så man orkade fortsätta.
Är fulltidsarbetande, deltids handikappad, deltids student, mitt uppe i en flytt och umgås med vänner på nätet så mycket jag har tid till. Fullt upp med andra ord
Lägg till pollenallergi kronisk värk, och slappa leder
Jennie