Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 10493 ggr
Ilya
0

Kyssljud.. hjälp!

Jag behöver hjälp med en ganska pinsam grej.. har nyligen träffat en kille jag tycker om och vi ha börjat kyssas och göra allt mer intima saker.

Grejen är bara.. att när vi kysser varandra "uppstår inga kyssljud" utan snarare "svabbljud" vilket är sjukt avtändande.. låter som en sånhär, vad heter dom runda gummiliknande saker med en träpinne på som fastnar på huden när man trycker dit den och sen när man rycker loss den uppstår ett "svabbljud"?

Någon som hänger med?

I tidigare förhållanden har killen "fixat" kyssljuden så det låter som "det ska låta" men denna gång inser jag att varken han elr jag kan göra ljuden.. det låter inte alls som vi kysser varandra!

Jag vet, väldigt konstigt inlägg men jag behöver verkligen hjälp med detta då detta förstör mina känslor för honom, jag vänder bort huvudet varje gång han ska kyssa mig för att jag inte vill att mina känslor ska svalna för en sånhär grej..

**Hur gör man egentligen kyssljuden? Help!
**

Aviendha
0

Jag tror jag vet vad du menar ;) Kyssljuden blir ju om man typ suger lite när man "släpper", man kan ju även hjälpa till med tungan, lite som när man smackar på en häst, fast längre fram mot gommen.. Hm, svårt att förklara men öva mot handleden eller så, du får nog till det :)

[Wera]
1

Jag bara.. pussar/kysser? Har faktiskt aldrig någonsin tänkt på det! :o

Ilya
0

#1 Tack för tipset! haha :)

#2 Ja, det var precis det jag gjorde tills jag träffade denna kille..

hurricane
0

Jag är inte helt säker på vad du menar.. Hur kan det låta konstigt när man kysser varandra?
Kyssljuden som blir "gör" man ju inte själv så att säga, utan de kommer automatiskt när läpparna möts.
Är det din kille som gör nåt ljud när ni pussas? För annars låter det väl inget speciellt, bara lite smackigt och smaskigt :P

Ilya
0

#4 Nä.. för oss låter det inte så när vi pussas. Jättekonstigt jag vet, men för oss uppstår inte kyssljud när våra läppar möts. Det var därför det kändes lite genant o göra denna tråd, jag var inte säker på om någon skulle förstå.

Men Aviendha's tips var toppen, nu går det mycket bättre på den fronten tack vare hennes tips!

everythingg
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Träna på din hand/arm. =)

thilda-
0

eller på ett äpple :D

VeronicaKahlbäck
0

Jag förstår precis vad du menar, blir samma problem med en kille som nästan äter upp en, väldigt avtändande.
Som Aviendha säger, du kan även prova i luften för att få till själva suget, har varit med om dom som suger som dammsugare, fulltryck liksom, jätteläskigt!!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Sarah
0

Jag hatar kyssljud :) skulle bli jätteglad om det var tyst

Maria
1

Jag tycker denna tråden är så "go" hahaSkrattande

Smacka på därute och skit i hur det låterTungan ute

/Maria