Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 1400 ggr
gatonegro
2011-04-24 15:44
0

Lycklig!

Startar en ny tråd eftersom tråden "Så besviken" inte stämmer längre. Har umgåtts killen jag träffade på dejtingsajten hela påsken, han åker hem idag. Trist bara att vi bor så långt ifrån varandra men vi är båda flyttbaraGlad

Jag måste erkänna att jag är kär upp över öronen och han är också kär i mig. Han är så underbar, ser bra ut med världens underbaraste leende och insidan är minst lika finFlört

Vi har nu båda två lämnat dejtingsajten, finns ingen anledning vara kvar där längre, glad att jag hittat denne underbara kille.

Vilken tur att dessa dejtingsatjer finns, svävar på moln just nuTungan ute

[Mairah]
2011-04-24 16:25
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åhh så glad jag blir av att läsa vad du skriver gatonegro Skrattande Jättekul för din skull tycker jag. Och ni gör alldeles rätt i som lämnar dejtingsajten nu eftersom ni funnit varandra.

Jag har också goda vänner som funnit varandra genom en dejtingsajt och de är hur lyckliga och kära som helst efter flera år tillsammans. Så dejtingsajter kan vara till hjälp ibland Flört

Önskar dig all lycka till med denne underbare kille gatonegro Skrattande

Fridaaaa
2011-04-24 17:19
0

Grattis vad roligt! Hoppas det hållerSkrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2011-04-24 17:50
0

Åh, vad härligt det låterGlad

/Maria

gatonegro
2011-04-24 18:30
0

Tack till er alla goa människor, ja jag tror det är lättare träffa en seriös kille på en dejtingssajt än om man går på krogen.

Kram till erGlad

Karmatarerskanise
2011-04-24 20:07
0

Vad skojj att ni klickade :)

[swiss]
2011-04-26 02:16
0

Grattis, hoppas det blir bra i fortsättningen också :)

Jenahbella
2011-04-26 09:15
0

Grattis! åh jag älskar de där nykära med fjärilar i magen! :D 
lycka till! :D

gatonegro
2011-04-26 14:42
0

Tack till er alla, så kul att ni gläds med mig, ja nog har jag fjärilar i magen alltid FnuhaGladVi ska träffas nu till helgen igen.