Presentera oss!
Vi har ju fått in lite nytt blod på sajten, så en ny presentationstråd kan ju vara kul 
Ni behöver inte lämna ut namn och privata uppgifter, men berätta gärna lite om er själva!
Sånt här är ju alltid så svårt :P
Nåväl Thomas var namnet och gick med här efter att sambon min bläddrar på iFokus dagligen så jag tänkte varför inte.
Är en musikälskade, matälskande och datorälskade gubbe som äntligen hittat rätt i livet kan man nog säga :)
Träffade min sambo på en hemmafest hos mig i julas, hon åkte hem över en natt men har sedan dess bott hos mig och den 17 mars så flyttade vi ihop till en större lägenhet där vi nu bor med vår hund och två katter.
Även tillägga att vi förlovade oss den 26 april så ja fort går det men vi har aldrig varit lyckligare någon utav oss :)
Ibland ska man banne mig träffa rätt ;)
Nu blev det sådär mycket text men nått ska folk få läsa :)
MVH Thomas
http://gosmagen.wordpress.com
#1 Välkommen hit och grattis till förlovningen 
Jag heter Nina och jag bor i Helsingborg/ Skåne.
Älskar matlagning, och det är det jag jobbat med innan. Just nu är jag arbetslös. Andra intressen är resor, träning (speciellt dans) och hundar/råttor.
Åker gärna ut en tur och fiskar, eller går och bowlar 
Under sommarhalvåret är ju grillning en stor favorit!
Tog över Relationer sajten i slutet av 2008, och trivs jättebra!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag heter Wera och är 17, snart 18 år fyllda. Mina intressen är hästar/ridning, hundar och kaniner. Party, nöjen så som cruisingar, marknader och sommargrejor/mys ihop med vännerna ligger också högt upp på listan.
Men jag tycker också det är riktigt kul med resor! Ska banne mig resa varje år annars blir jag tokig, haha.
Än så länge har det mest blivit Spanien efter som jag är halvspansk, och har hela min släkt i Mallorca. Men jag har också besökt Storbritannien, Frankrike (Disneyland, Paris), Tyskland och grannländerna.
Jag går andra, snart tredje året på gymnasiet, Samhällsprogrammet inriktning samhälle. Just nu bor jag ensam (delvis ihop med min pojkvän) i en lägenhet men ska snart säga upp den och flytta till hus tillbaka med min familj (mamma, pappa, lillebror & tvillingsyster). Vi har två hundar, fyra kaniner, en katt och en guldhamster (varav två av kaninerna och ena hunden är mina egna). Sen är jag sugen på att skaffa häst igen men får se hur det blir.
Innan jag träffade min nuvarande pojkvän var jag inte intresserad av någon särskilt mkt, jag hade aldrig varit "riktigt kär" men för snart precis ett år sedan träffade jag min underbara pojkvän, mitt allt. Och jag har aldrig varit mer kär. 
Hej.
Heter Maria och är 49 år.
Har varit tillsammans med min man sedan 31 år tillbaka. Han är 6 år äldre. Vi har en son på 27 år.
Är just nu sjukskriven efter en operation av en elakartad hjärntumör men prognosen ser bra ut
Ska börja jobba i juli igen.
Gillar mest att påta i min trädgård, läsa, handarbeta, laga mat och mina två katter Moritz och Lorenz.
Älskar att diskutera på forum och har fastnat för iFokus som är väldigt seriöst, tycker jag.
Är Sajtvärd på Hälsa bl.a.
Tillhör väl bland de äldsta härinne på relationer
/Maria
Halloj på er alla!
Frida heter jag, är 20 år gammal (fyller 21 i nov).
Bor utanför Ronneby, med min underbara kille och alla våra djur.
Mina intressen är djur, promenader (vår/sommartid mest), fotografera, datorn mm. Har haft djur hela mitt liv, och gick naturbruk smådjur/hund på gymnasiet. Har även ridit men har inte råd nu.
Är Medarbetare på jättekanin.ifokus och blandrashundar.ifokus vilket jag trivs väldigt bra med!
Jobbar som timvikare på förskolor, och ska läsa till förskolelärare till hösten är det tänkt (om jag kommer in).
Har även en hemsida: www.minaunderbaradjur.weebly.com
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jenny heter jag och är 27 år. jag bor i perstorp i skåne. Jag jobbar som usk i en larmpatrull, Jag älskar djur och mitt hjärta klappar extra för katter. Jag har 3 katter och en skäggagam. På min fritid umgås jag med kompisar och jag älskar mina kompisars barn o drömmer om egna.. jag är singel sen nån månad tillbaka o känner att jag bara drar till mig dåliga killar men skam den som ger sig. Jag e rätt envis av mig o kämpar för att se livet positivt, mina vänner hade nog sagt snäll som första ord om de skulle beskriva mig.
Heter Veronica och jag bor i norrlands inland. Jag är sjukskriven av olika skäl och tillbringar min tid med att ta hand om mina djur, 2 katter, 2 undulater och 4 råttor, och nej, katterna äter inte upp de andra.
Sen är jag smyckesartisan. Har en butik på Etsy och hoppas innerligt att jag förr eller senare ska lyckas bli upptäckt "over there" så att jag kan komma vidare inom genren.
Är på tok för sjuk för att vara i ett förhållande men jag behöver samtidigt en vän att lita på.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hej,
kallar mig för swiss här och är snart 20 år, bor i västra götaland.
Mina intressen är min pojkvän, mina djur och djur i övrigt (främst hästar, katter o kaniner), fotografera, promenader, naturen mm.
Hejsan!
Evelina heter jag och är 17år men snart 18 (okt), jag bor i Jämtland sköna natur med mina nuvarande 9 kaniner, 4 hästar (en utllånad för ev. senare köp) och älskade lilla katten.
På veckorna bor jag tillsammans med pojkvännen i en lägenhet och på helgerna bor jag hos pappa då jag har mina kaniner och min (i praktiken) häst hos honom.
Fick mitt första djur som 3åring, en kanin som jag ville döpa till Snurre Sprätt men pappa sa alltid Stampe så det blev Stampe, året därefter fick jag även min kattunge Trubbel som vi tyvärr fick avliva en månad senare pga att han bröt en sena i bakbenet som inte gick att rädda.
Samma år köpte vi katten Tusse som vi än idag har hos oss, han blir 14år detta år och är som en kattunge ännu.
Jag startade min kaninuppfödning när jag var 13år och har under min levnadstid haft över 60 kaniner. Kaninuppfödning ligger i släkten då både pappa och farfar födde upp kaniner (tillsammans hade de verksamheten) under ett par år och hade då över 100 kaniner på en och samma gång.
År 2009 träffade jag min nuvarande och första pojkvän, vi har varit tillsammans i ganska exakt 2½ år nu och vi stormtrivs med varandra.
Vi gör allt tillsammans, tar en ridtur på hästarna och kör cross, jag ska bland annat vara me doch träna till nästa års tävling i motocross. Det är en av världens största motocross tävlingar som killen då ska tävla i troligen (jag tränar bara ^^,).
Jag är Medarbetare på Kanin iFokus.
Något mer finns väl inte att säga tror jag =)
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg