killproblem
I tisdags så letade en kille upp mig på facebook, jag kände igen hans bild men kunde inte placera honom. Jag frågade om jag kände honom och han sa att anledningen till att han letade upp mig på fb var att jag aldrig var inne på msn som iofs stämmer.. Han e verkligen min drömman i utseende, bara en bild på honom får mig att få fjärilar i magen. Han har ett dåligt förflutet men när jag träffade honom i onsdagskväll så var han en sån mjuk o go kille med glimten i ögat så jag föll faktiskt handlöst för honom.. Vi har hörts av lite varje dag mest jag som tagit kontakt med honom, jag frågade honom igår fm om det var en engångsgrej för honom att träffa mig och där svarade han nej, men ändå så har han inte kunnat träffa mig denna helgen alls fastän han inte gjorde nåt speciellt igårkväll iallafall vad han sa till mig.. Han e väldigt öppen med det mesta och innerst inne så känner jag att han e ärlig mot mig… När jag skulle hem på natten så verkade han vilja att jag skulle stanna kvar..Men nu gör han mig fundersam och jag vet inte om jag ska ta kontakt med honom igen o fråga om vi ska ses ikväll tänk om han säger nej igen.. då känns det som om jag borde försöka gå vidare på nåt sätt.. fastän han är i mina tankar hela dagen..Det var väldigt längesen jag kände mig så dragen till en kille och jag e så rädd att han bara leker med mig…som de andra killarna jag träffat innan.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
skickade o frågade om vi kunde ses ikväll o hans svar var vet ej…

Jag hade låtit honom ta första steget. Fast jag hade inte satsat på en kille med ett konstigt förflutet, jag är så negativ att jag inte riktigt tror på att folk kan ändra sig helt och hållet.
Lita på din magkänsla säger jag.
Nu när du har frågat två ggr tycker jag att du ska vänta och se när han hör av sig eller frågar nästa gång. Har han svarat nåt annat efter "vet ej" nu?

Jag e hoS Honom nu o det verkar gå bra han hörde av sig o ville träffas jo jag ska följa magkänslan o bara flyta med denns gången
#6 Lycka till då :)
Jag säger också lycka till.
Ibland kan det vara bra att följa sin magkänsla
Jag minns min "svårflörtade" man och det var jättejobbigt en period.
Jag upplevde honom som en tuffing, vilket han också var utåt, men innerst inne var han en försiktig själ och ganska osäker klämde han fram efter en tid tillsammans
/Maria

han skickade idag efter jag kommit hem att jag var o trevlig o umgås med men att det inte klickade…
#9 Det var ju tråkigt, men bra att han talade om det och inte lurade dig vidare.
Håller också med. Men samtidigt på var det ju skönt att han var såpass ärlig även om det inte var roliga besked.
/Maria

tack för era stöttande ord =) jo o nu i efterhand så tänker jag att det aldrig hade funkat ändå, det som var mest tilldragande med honom var att han var så otroligt vacker att titta på så det var fysisk åtrå..
Japp vet att det finns fler fiskar i sjön men ibland vill jag bara ge upp o skita i det.. pallar knappt ge mig ut på jakt igen så jag ska nog ta det lugnt nu ett tag med killarna..
#13 Du har väl inte varit singel speciellt länge, eller blandar jag ihop dig med någon annan?

3 månader har jag varit singel så nej det är inte så länge..
#15 Då tycker jag du kan ta det lite lungt på den fronten nu, och rå om dig själv. Sen kommer kärleken när den kommer :)

Liten uppdatering.
Efter i måndags så skickade han i onsdags o var sur o så och vi pratade i flera timmar innan jag åkte hem till honom o så klart hamnade vi i säng igen.. igårkväll var jag uttråkad o skickade ett sms till honom om han hade lust att ses han svarade nä och jag bara skit i det då, vi skickade lite sms fram o tillbaka o jag bara hör av dig om du skulle komma hem inatt.. halv 3 skickade han e på väg hem o jag svarade vill du ha sällskap o han bara jag har redan sällskap med mig hem.. sen skickade han att han pallade inte detta mellan oss och han tyckte jätte bra om mig men att vi aldrig kommer bli mer än vänner.. jag skickade då att det var onödigt att väcka mig för att bara skriva det och att han bara var ett tidsfördriv för mig och jag undrade om han bara skrev det för att göra mig illa…
Varför i hela världen skickade han o sa att han var på väg hem om han ändå inte ville träffa mig då kunde han ju lika bra skitit i det som han gjort innan…
jag blev så otroligt ledsen o nu räcker det med honom… jag fattar inte vad han håller på med..
Ska nog lägga killarna på hyllan nu ett tag för jag mår inte bra psykiskt längre…
Med tanke på att han redan gjort klartgort vad som gäller, så förstår jag inte problemet? Trodde du var klar med honom redan innan?

Han hade ju klargjort redan innan vad som gällde och med tanke på vad vilket sätt han gjorde det på och vilken relation ni hade, jag ser det iaf som KK i det du skriver, du blev helt enkelt dissad för att prata klarspråk.
Sedan fortsätter du ta kontakt och eftersom han då redan klargjort vart han står och du fortfarande vill träffas så är det väl ganska självklart att han gjorde så för att såra dig, för att få dig att förstå att det är finito - definitivt!
Det gör förjävla ont, men det är också ett effektivt sätt att förmedla att det inte finns mer att hämta där. Skit i den där killen nu! :)
Carpe Diem