Inte så intresserad...
Jag är en 20 årig tjej
Har haft ett par förhållanden på några månader vardera och några kortare… Men är inte så intresserad av just delen att ha sex, men det är ju liksom killarna för det mesta ;P
Jag ÄLSKAR beröring, verkligen älskar!! De perioder jag har varit singel har jag gått på korgen nästan enbart för att få dansa med ngn, känts jobbigt att gå hem om jag inte fått min veckodos av lite beröring:P Men inte varit intresserad av att gå med ngn hem eller så. För sex klarar jag mig utan.
Men saknar den fina härliga känslan som så många beskriver…
Vi är alla i olika behov av sex. Men närhet är något de flesta behöver, så det är inget konstigt. Dans gör ju dessutom annat gott för kroppen :)
Den känslan du saknar, den kommer komma till dig också. Det är jag säker på :)
Kanske har killarna velat gå vidar till sex alldeles för snabbt för dig helt enkelt, det kanske behöver få ta sin lilla tid bara så du också är med.
Jag håller med båda tidigare skrivare. Men en sak. Det kan ju vara så att du är assexuell och det är inget konstigt med det. Jag tycker inte att du ska jaga den känslan, för då tror jag inte att den kommer infinna sig heller. Njut av att du är den du är, det finns fler som du. Upptäcker du sedan den är pirriga känslan och är redo för sex så kör på det. Oavsett hur det blir så ska du inte dölja det för dig själv eller någon annan. Var dig själv! :)
/Christine

Jag håller med dig, beröring är viktigare än sex för mig. Lite udda eftersom jag egentligen avskyr när de flesta människor rör mig! Vet inte vad det vart för bakvänt resonemang där
Om du är nöjd med närhet så låt det stanna där. Att jaga en känsla, oavsett vilken brukar inte fungera.
Qui dormit, non peccat
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beröring är viktigare än sex tycker jag också. Därför är det viktigt att beröra varandra i ett förhållande utan att det ska leda till sex! :)
Jag har dock tappat lusten ganska mkt, men misstänker att det kan bero på mina p-piller så jag ska snart byta. Får inte den där känslan längre som du säger… väldigt sällan isf. önskar det kunde vara oftare :) Förr var det iaf. det ^^