OT tråd
Tänkte vi kunde ha en OT tråd där vi kan snacka lite om vad som helst
Själv sitter jag och kollar på en film på TV, men det verkar inte vara bra nog att sitta uppe för.
jag spelar wow :) och lyssnar på musik :) kikar in här lite då och då :)
ska snart ner till tvättstugan med :)
fullt upp me andra ord :) fast ändå ganska chill :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tvättstugan mitt i natten? Det får man inte här minsann :P
Visst sjutton, tack för påminnelsen! Tvättstugan here I come!
#2 haha jag lever lyxigt ;) vi har inga direkta tvätt tider :) å ingen har klagat :) så hoppas att de inte stör :P
iofs ska jag inte tvätta mer nu, ska bara hänga sängkläderna som jag glömt bort i maskinen :D haha :D
#4 Okey, här har vi tvättider :)
#5 jo asså vi har tvättider men vi får välja själva :P typ en hel dag eller en halv osv, många har väl bestämda klockslag å så ingen tvättning efter typ 22 :P

jag stack iväg o spontanträffade en kille igår kväll/natt. ett bra avslut på helgen hehe, nu sitter jag bara o kollar på tv..
#6 Där ser man. Det har jag aldrig varit med om på något av ställena jag har bott på. Måste vara skönt. Men kan det inte bli väldigt ont om tider om alla skulle få för sig att ta en hel dag?
Jag tror 21.00 är tiden då man måste lämna tvättstugan hos oss.
#8 oftast tar de flesta en halv dag bara :) och är de nån som tar en hel dag så behöver man ju inte tvätta så ofta :)
Jag tvättar på ca 2 timmar. Kan inte tänka mig hur mkt tvätt man måste ha om man behöver en halv eller till och med en hel dag :P
jag har en heldag idag :) tvättar hela förmiddagen :)
och låter de hänga i torkrummet hela kvällen :)
jag tvättar inte så ofta (2 ggr per månad) så samlar på mig i princip alla kläder jag äger (och sambons) ;) plus sängkläder och handdukar mm de blir en del.
å så byter jag nog sängkläder lite oftare än många andra :P
JAsså, ja, tvättar man så sällan så blir de klart mer :P Jag tvättar en gång i veckan.
Jag har typ tvättat hela dagen idag. Fast jag har ju egen tvättmskin så man behöver inte passa några tider direkt.
Vet hur det kan vara. Hade så förr.
Jag kom precis hem från ett svettigt pass Latin Jam (typ zumba) Nu blir det en dusch och sen något litet för magen.
jag har käkat pizza idag! nom nom :) längtar tills imorgon då har ja planerat en hel myseftermiddag och kväll med en kompis som ja inte träffat på ett tag :) blir tacos och ett par filmer :)
Var hos morfar innan idag och plockade jordgubbar och en stooor sommarbukett till mormor <3
Har precis matat Vida som inte mår bra :-( Hon är så stor och tjock av bebismagen att hon är helt slut, jag hoppas verkligen ungarna kommer snart för jag börjar bli orolig för henne!
Jag har precis kommit in igen efter en liten promenad ute med katten. Andra gången han är ute med sele och han sköter sig exemplariskt!
/Christine
#17 Vad är de för katt du har? :)
Jag har precis gett min hund en namnsdags present :) En halvstor gosegris med nöff ljud. Mycket uppskattat 
#20 - Japp, svartsmoke
/Christine
Vilka söta djur ni har :)
#16 Hoppas det går bra för Vida med ungarna.
#20 Oj vilken mage :) Hälsa henne lycka till :P
#20 gud så fin! :D
#23 och #24 Tack! Det är hennes första kull så hon förstår ju inte vad som händer i magen. Hon har gått 70dygn till helgen så de kan komma precis vilken dag (minut :-P) som helst. Så fort som möjligt hoppas jag så hon slipper magen!
#25 Visst är hon! Väldigt nerklippt och tjock just nu bara ;-)
Väldigt dålig bild men det är Vida närmast och hennes mamma Vivi bakom
Jättefina, Lyan :)
Niklas
nu håller ja på å packar lite badkläder och mat, åker snart iväg till sambons brorsa för lite grillat och badtunna! :) härligt de ska bli !:)
#29 Låter mysigt.
Själv sitter jag och e hungrig, men inte mitt matsällskap, så jag får snällt vänta ;)
Just nu ligger tigerräkor i en marinad och karrespetten i en annan marinad. Till det har jag gjort en coleslaw och en fetaost/rödlöksallad. Om ett par timmar är det dags för grillning :)
Vad hittar i på?
#31 va gott! :)
jag har precis ätit grillade kycklingspett med egengjord potatissallad :D nom nom! :)
#32 Allt blir så mycket bättre om man gör det själv :) Vad har du i din potatissallad?
#33 aa :) då får man bara sånt man tycker om :)
idag har jag potatis, 2 purjolökar, ett äpple, en stor vanlig creme fraish och en liten creme fraish med paprika&chili smak :)
ibland har jag saltgurka istället för älpple :) och en massa olika kryddor beroende va jag e sugen på :)
går ju att ja i nästan vad som helst :D
Mm, det är så gott med äpple i :)