Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 804 ggr
[M-lin]
0

Lite smått Förvirrad

Jag har träffat en kille ett tag, vi ses oftast på helgen när han har tid och så då han verkar ha många bollar i luften. Vi sov med varandra redan första kvällen vi möttes, lite mer en bara sov faktiskt. så höll det på sådär några veckor, Jag vart lite osäker och visste inte vart jag hadde honom då han ger väldigt dubbla budskap. vi gör absolut ingenting när vi möts och ses, då menar jag tex att vi kramas inte när vi träffas och skiljs åt. Enda gångerna vi rör vid varandra är när vi sover ihopp, vi har inte alltid sex heller.

Sen gick det ett tag och vi hade inte sätts på flera veckor och han sköt på våra "träffar" Då jag frågade rakt ut vad han ville igentligen. Han ville inget mer en att ha det som han har det nu och var rädd för att såra mig, men att våran relation hade han gärna kvar till att umgås som vi gjorde. Efter det vart han dålig på att höra av sig men vi har sätts några gånger efter iaf.. Sen gick tiden och jag mer eller mindre gav upp eller lessnade kanske. Då hörde han av sig och frågade när vi skulle ses, varav jag sa " När du har tid " Då sa han att jag måste vara lite på honom och att det ingår övernattning när vi har filmkvällar..

När han skrev dom två meningarna vart jag lite förvirrad. vi hade inte pratat eller sätts på 2 veckor när han skrev det där, var det hans sätt att faktiskt säga "Jag saknar dig" ?

Han verkar vara dålig på att faktiskt bestämma att nu ska vi ses, det blir alltid " Jag hör av mig " men det gör han inte, förns 1-2 veckor. Sån här dålig kontakt har jag inte ens med mina killpolare som jag haft en längre tid.

Om vi ska ha den här relationen som vi har till att bara vara vänner kan jag känna att vi började i fel ände redan från start, för tänk om det håller på såhär och den dagen han träffar nån som han faktiskt tycker om ( även om han säger att jag är snäll,trevlig & gullig ) så känns det iaf som våran relation kommer försvinna.

Han är jätte trevlig och snäll och jag trivs i hans sällskap, Men han är så svår att läsa av, så det känns bara som jag blir mer och mer förvirrad för varje gång vi sätts.. Vi hinner liksom aldrig lära känna varandra på djupet om man säger så, Och jag blir bara mer och mer nyfiken på honom.

Jag ligger inte med mina killkompisar jag har, och mina kk's har jag aldrig riktigt spenderat tid och hängt med på det här sättet, kanske därför jag själv inte kan plasera honom :/

line84
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

När jag läser vad du skrivit så får jag intrycket av att han "bara " vill vara kk.. Känner du att du vill mer så skulle jag råda dig att avsluta "relationen".

Sara
0

Jag tror han vill vara kk och att säga att det ska ingå övernattning på era "filmkvällar" är väl i princip att säga att han vill knulla annars kan det vara.

Vill du vara mer än kk så gå vidare för som du säger, när han träffar någon han blir kär i så kommer ni inte träffas mer antagligen.

Sara

Karmatarerskanise
0

Håller med 1 och 2.

Här får du bestämma dig för vad du vill ha ut av en relation.