presentation
Tjena! Ville bara skriva och presentera mig. Jag är helt ny här men finns på andra forum.
Är kvinna, hetero, singel, 33, har hund, studerar på högskola/universitet - just nu Engelska. Den korta versionen av mig. :)
Hej och hjärtligt välkommen in får jag lov att säga då. =)
Hej och välkommen hit! Vi är jätteglada att det tillkommer nya människor här inne.
Du läser engelska skriver du, med siktet inställt på något särskilt? Översättare, tolk? Eller har du andra framtidsplaner? Jag hade gärna läst engelska på universitetsnivå, kan jag erkänna, det hade varit jobbigt men kul, tror jag.
Själv jobbar jag med konferens och event, med administration och webb. Gift, tre barn och icke-djurägare pga allergi hos sonen. Tyvärr. Annars hade vi haft en hund.
Hoppas du ska trivas här på sajten! Skriv gärna mycket! =)
Mina framtidsplaner är inte planerade än. Jag har ständig ångest över vad jag ska göra och vad jag vill. Sanningen är att jag inte vet och jag har så svårt att välja… 
Jag önskar att jag kunde ha ett facit, at jag visste vad valen skulle leda till för då kunde jag kanske välja lättare. Som det är nu så är det ju så svårt att veta vad valen leder till. 
Jag har precis sökt utbildningar till hösten. Lite av varje blev det. Kanske blir jag bibliotekarie. :)