hur duschar män vs kvinnor.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hahah jag skrattade som in i när jag såg denna videon ^^ vad tycker ni? stämmer det?
Medarbetare på Hundar.ifokus
Haha mja så noga är jag väl inte i duschen som kvinna 
Men att snyta sig i händerna i duschen… det känner jag igen haha!
Jag duschar dock mycket längre än min kille, han gör "det han ska" sen är han klar medan jag gärna segar och njuter av det varma vattnet, rakar mina ben och andra områden medan jag har balsam i håret (så det får verka) och väl ute ur duschen stor jag gärna en bra stund med handuken virad runt håret och min kropp för att jag är så frusen, sedan när jag självtorkat lite torkar jag resten. Min kille tycker jag är super seg efter duschen, han torkar sig på en minut. Sen ska jag gärna föna håret när jag har tid och borsta igenom det.
Haha 

Jag faktiskt en jäkel på att duscha:) Snabb som attan tydligen, alla blir iaf förvånade över att jag redan är klar. Min sambo däremot förstår jag inte vad han gör, tar minst en kvart för honom och sen anmvänder han hårtork( och handdukstorkar dessutom kroppen! överskattat och tar för mycket tid om ni frågar mig). Men jag tycker det är rätt kul och retar honom för det :)
#3 Torkar du inte kroppen efter du har duschat`?

#4 jo men bara hemskt slarvigt,vissa delar av kroppen. Jag överdrev lite;)
#5: Jag blir sjukt obekväm om jag inte är helt torr innan jag tar på mig kläder xD
Mvh Nathalie
#6 Samma här!
Jag ska vara helt torr =) samma med håret (iaf. så det inte droppar eller känns jätte blött). Jag kan duscha på 10 min men oftast vill jag duscha 20 min eller ibland 40 min när jag har möjlgighet (ibland finns inte varmvatten för det)
Jag duschar på ungefär 7-10 min. Gör bara det jag ska för att bli ren. HAr varken tålamod eller hjärta till att sitta och slösa vatten.
Efter duschen måste jag också vara helt torr, obehagligt att ta på sig kläderna annars ju :P
Jag duschar i ca 10 min men själva torkningen efteråt tar längre tid ;P
är jag inte helt torr blir det jätteobekvämt hehe.
Men hur gör ni. Stänger ni av vattnet undertide ni tar t.ex. shampo?
Jag gör det iallafall. det sitter i som en vana från när man var liten :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#9 Ja, jag stänger av vattnet.
#9 Jag har det på både när jag har i shcampo och när jag har i balsam och ska låta det verka för under tiden brukar jag raka mig och då vill jag ha vatten :) Eller så duschar jag med killen ;P
Haha rolig video. xD Oftast duschar jag på 10 minuter, brukar borsta tänderna samtidigt för tandkrämen + saliv rinner alltid ner för hakan så det blir renast om jag gör i duschen hahaha. :P Jag stänger inte av vattnet medan jag shampoonerar eller så, mest för att jag inte gillar att ta på saker när händerna är kladdiga, dessutom fryser jag om inte vattnet är på. Brukar låta kroppen självtorka efteråt framför datorn, med handduken på såklart också för annars känns det som att någon ser genom datorn.
Gillar inte heller att ta på kläder om jag inte är torr. Kommer ihåg när man var i simhallen med skolan och skulle byta om snabbt, man hann ju inte torka sig så kläderna var svåra att ta på.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Jag duschar på ca 20 minuter, men om jag ska raka benen, ha hårinpackning och ansiksmask (gör ofta de 3 sakerna samtidigt) så tar det ofta runt 40-50 minuter. Precis som #12 så borstar jag ofta tänderna i duschen, dock inte av samma anledning utan bara för att det är… hmm, mysigt? :P
#13 Oj!
#13 Haha ag brukar borsta tänderna i duschen jag med, ibland när jag kommer ihåg x) Om det är kväll alltså, annars borstar jag bara efter duschen.
Videon stämmer väl inte riktigt på mig iaf haha.
Jag har en vana att ALLTID skölja ur badkaret med vatten innan jag kliver i. Jag vet verkligen inte varför..
Sen så blöter jag ner hela kroppen, tvättar ansiktet (med ansiktsprodukter o så), tvättar kroppen med kroppstvål och sen så masserar jag in balsam i hela håret (balsammetoden).
Jag stänger inte av vattnet varje gång jag ska balsamera håret/tvåla in kroppen, men det händer ofta att jag gör det. Och det händer också att jag borstar tänderna i duschen 
Vanlig dusch: 5-10 minuter
Vanlig dusch ink. rakning: 40 minuter 
#16 Jag sköljer också alltid ur badkaret, dels för hygiensskull (blir ju egentligen inte så rent eftersom man bör använda medel och kanske skrubba men jag får för mig det iaf) och för att skölja bort ev. damm eller skit för badkaret används ju inte dagligen.
Att skölja ur badkaret innan bad är väl inget konstigt? Det sammlas ju dam i det mellan baden.
Haha! Jag känner väl inte direkt igen mig i allt de gör i videon, men ändå i det där att det är så olika. Sambon är typ alltid jätteskitig och/eller jättesvettig men ändå tar det typ 2 minuter och så är han klar. Jag är sällan skitig men ibland svettig och ändå tar det i alla fall 10 minuter innan jag är klar, beroende på om jag bara ska duscha och tvätta håret eller om jag ska göra någon inpackning, skrubba något eller så. Jag har genom hela livet blivit tvingad att duscha på några korta minuter och (givetvis (!) stänga av vattnet när man tvålar in sig/shamponerar/har i balsam osv.) så ända sedan jag flyttade hemifrån har jag varit i någon slags revolt emot det. Duschar gärna länge och varmt, men nu har jag börjat få dåligt samvete av att göra slut på så mycket vatten av andra anledningar så nu försöker jag hålla mig till 5-15 minuter.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#17 Jag tror inte att jag sköljer ur badkaret pga det, eftersom att det är sällan smuts i vårat badkar, men ibland så sköljer jag ut det om det hamnat sand från skor (vi tvättar våra skor i badkaret) eller liknande, annars så vet jag inte….
#18 Ingen har väl sagt att det är konstigt att skölja ur badkaret innan dusch?
#14 Ja det är ganska lång tid, men jag tycker verkligen om att duscha, haha :) Är medveten om att det inte är särskilt miljövänligt :/
Angående att skölja ur badkaret så är det ingenting jag gör när jag bara ska duscha (jag dushar alltid ståendes i badkaret, gillar inte den andra duschen vi har), men när jag ska bada skrubbar jag det lite med rengöringsmedel :)

Känner inte alls igen mig i mannens version, men det kan ju också bero på att jag har rätt långt hår och använder balsam =)
#22 Min kille har kort hår och han använder också balsam
Fast jag anser det inte vara nödvändigt
för han klipper sig så ofta ändå och det är aldrig slitet eller torrt på något sätt.

Vi är nog lika noga med håret båda två. Rätt sorts shampo och inpackningar etc. för vi har båda väldigt långt hår.
När det gäller badrumsmattan är det tvärtom här. Jag slabbar ofta ner golvet och glömmer torka, till min sambos förtret.
Annars stämmer det nog ganska bra.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Vi kan egentligen konstatera att det inte stämmer, men der är roligt med stereotyper, vi känner alla att någon del stämmer =)
"If you see wife along the way, shake wiener at her making the "woo-woo"-sound." Made me lol!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?