OT Festivaler
Brukar ni gå på någon/några festivaler nu på sommaren?
Brukar gå på så många festivaler jag kan, men i år blev det bara Sweden Rock. Annars har det blivit Emmaboda, Sonisphere, Peace & love, west coast riot.. hmm kommer inte ihåg nån annan nu. Men det har blivit några st :)
/Jessica
Jag har aldrg varit på någon av de stora, är nog inget för mig.
Tycker det är jobbigt nog med Helsingborgsfestivalen och allt folk :P Och det är den enda festivalen jag brukar gå på.
Jag gillar de stora och de mindre. Men det är sjävla känslan med alla som bor i tält i flera dagar. Sunkigheten får något kärleksfullt och fint över sig. Det kan bli riktigt trevligt :) Mycket beroende på vädret dock. Har varit på Sweden rock sen -08 ungefär.. och de 2-3 senaste åren har det regnat massor och varit kallt. Då blir det inte kul..
Men det har absolut sin charm, festival-folk är bland det bästa :) Man kan ju bo bekvämare än tält också, en fin husvagn tex, lite lugnare på de campingarna.
/Jessica
#3 Ja, det är just sunkigheten jag finner föga lockande ;)
Antingen gillar man sånt eller så gör man det inte tror jag.

jag är en sån som åker runt för att jobba på festivaler…men bara lyckats med 1 nu i sommar :(
(putte i parken i karlskoga)
men åker förhoppningsvis till nyköping i Aug för deras supertrevliga festival :)
You can't spell Bitchy without Itchy
Trots min socialfobi hade jag gärna velat åka på mer sånt. Men aldrig mer tälta i såna fall! Det är säkert mysigt på sitt sätt, men nej tack
Men festivalerna i närheten har inte så mycket bra band vad jag sett. Inte för att det ska vara värt att betala i alla fall. Så det blir nog inget i år.