Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 763 ggr
miapia
2007-04-02 23:18
0

orgasm för fort

jag har en knivig fråga

om en kille får  orgasm snabbt o dom provat allt

inget förspel med förspel osv osv

men så fort han  stoppar in den så  går det för han 

vad kan man göra åt detta?

Tina-A
2007-04-02 23:47
0

Nu är jag väl kanske inte den mest erfarna inom just detta ämne, men borde det inte gå för honom att träna upp sina muskler? Alltså genom att knipa av strålen när han kissar tex, en mycket bra övning har jag hört. Då ska han lära sig att kunna kontrollera och knipa igen och kunna hålla längre..

En annan sak är väl att onanera innan själva akten?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

edqvist
2007-04-04 13:26
0

xylocainsalva kanske …(bedövningssalva)…här har det använts på grabben när han va liten o fick getingstick…det fungerar det bra på iallafall…

men det ä nog viktigt att salvan torkas bort  efter en stunds verkande…så inte allt blir bedövat….Förvånad

Celia
2007-04-04 18:09
0

En snabbis och en andra gång till, efter det Flört

SeaHawk
2007-04-17 21:59
0

Det dom brukar säga är väl att han ska stimuleras så han nästan kommer och sen vänta en stund och sen göra om det igen och igen och igen för att på det viset lära sej att kontrollera sin orgasm.

Fick bara för mej att det är så dom brukar säga…Oskyldig

Johanna
2007-04-17 23:51
0

övning ger färdighet! Flört

men jag tror ändå viktigast är att man känner sej trygga m varann så han inte känner nån press att han MÅSTE hålla sej si o så länge… tala om för han att det är lungt o gör inte så stor sak av att han faktikst kommer för fort, så kommer det säkert gå bättre o bättre..

pjuck1
2007-04-18 13:19
0

Om allt redan beprövats så kan det helt enkelt vara så att det inte finns mycket att göra. Har en väninna vars fd sambo hade det problemet, och de provade verkligen ALLT men tyvärr ingen lösning på problemet. De gick även till en sexrådgivare som försökte lösa problemet åt dem men det funkade inte. Har hört att många säger att problemet sitter i huvudet, kanske kan man gå och prata med någon om det?

Såklart finns det andra sätt att tillfredställa varandra. Men det kanske inte ger samma utdelning och intimitet som "äkta vara".

etteko
2007-04-19 06:36
0

#4 har så rätt så. På alla sexrådgivningsprogram säger de att killen ska öva och öva och öva lite till. Han ska onanera tills han nästan kommer och sedan sluta och trycka med fingrarna just under ollonet så han inte sprutar. Detta ska upprepas ungefär 10 gg tror jag och det ska övas varje dag