Relationer iFokus

Relationer

Etikettjobbet
Läst 2529 ggr
CantTouchThis
2011-07-09 19:20
0

Handledare + Strul = ?

Så ny här på denna sida och tänkte se om jag kunde få lite tips!

Hoppas man inte blir allt för dömd nu bara..

ska försöka fatta mig kort…

Jag börjde på nytt jobb för 3v sen, ett sommarjobb inget permanent. Det är ett väldigt mansdominerat jobb och ja..det är bara killar där och så jag.

Jag jobbar i stortsätt bara med min handledare en kille som är 5 år äldre en jag (jag är 19) han är väldigt attraktiv tycker jag, ingen jag skulle vilja vara i förhållande med men ptja..annat kanske..

Tänkte inte mer på det eftersom jag inte kunde tänka mig att han var intresserad utav mig, men fel hade jag.

I fredags så skoj smsa vi med varandra smsen var inte alls intima eller så..vi var brevid varandra hela tiden i stortsätt när vi messade..och så helt plötsligt smsa han "I´m going to kiss you now" Jag läste skrattade till lite och kollade upp på honom och när jag gjorde de så kysste han mig och började sedan hångla med mig. Jag gjorde inget motstånd utan blev absolut knäsvag..har aldrig blivit det förut trots en del förhållande..

Ja blev som sagt helt skakis och ville bara att han skulle fortsätta men de kunde vi inte eftersom att vi både jobbade och att folk kunde sett..

Efteråt så gick vi tillbaka till bilen och han sa att det var jätteviktigt att jag sa ifrån om jag inte ville och att jag inte skulle känna någon press bara för att han är min handledare/förman. Vilket jag verkligen inte gör jag kan säga ifrån.

MEN nu undrar jag såklart om det vi höll på med är absolut förbjudet..ska jag säga ifrån? Fast jag vill..jag tänkte först att han kanske berättar men om han gör de så är det värre för honom än för mig..jag skäms inte över det..Jag vet att han är en sån som säkert kommer/har gjort det med många andra men det stör mig inte alls..

Så hoppas ni inte dömmer mig som en slampa nu..tror inte jag någonsin varit så tänd på någon förut..det är helt sjukt..

Sara
2011-07-09 21:50
0

Varför skulle du bli dömd? Go girl! Vill du så varför inte. Så länge du gör det för att du vill och inte för att han vill eller för att det inte ska bli dålig stämning på jobbet.

Såå många som har arbetsplatsflirtar. =D

Sara

CantTouchThis
2011-07-10 01:13
0

#1 Jag vill verkligen! Är väl lite nervig över att de kanske kan komma att skapa problem typ att vi blir osams men jag ska bara jobba där i 4v till så de skulle inte vara hela världen i så fall.

Man kan ju bli dömd för mindre har aldrig varit med om något sådant här förut och jag vet inte hur vanligt det är att man har en "strulrelation" med handledaren. Förvånad

Namiko
2011-07-10 08:26
0

Kör på säger jag, du vill, han vill och det är inget fel med det och ni ska dessutom inte jobba tillsammans särskilt länge till så det gör det ännu mindre problematiskt ifall det skulle bli nåt knas längre fram. Njut av livet och oroa dig inte över vad andra tycker, det är vad du tycker som spelar roll :)

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Sara
2011-07-10 16:06
0

# 2 Skit i vad andra tycker och gör som du vill. =) Du är ju dessutom medveten om att han säkert har gjort så här innan så du förväntar dig inte mer heller.

Känner du för det så ha en sommarfling. =)

Sara

Karmatarerskanise
2011-07-10 21:36
0

Om du vill så är det bara att tuta och köra tycker jag :)

[GalinaO]
2011-07-11 07:43
0

Det finns en handler får inte göra så.Kan bli straff.hört sånt

CantTouchThis
2011-07-22 18:07
0

#6 Förlåt men förstod inte riktigt vad du skrev Obestämd men om du försökte säga att det är straffbart för honom att ligga med mig bara för att vi jobba tillsammans och han är min handledare så stämmer inte det. Jag är inte minderårig, kanske skulle vara i så fall. =)

Gur4m1
2011-07-22 19:05
0

Det är 2011 Sverige, klrt man inte är en slampa för lite hångel! Elelr ens om ni har sex. Men du, du är kanske inte intresserad av en relation- var bara säker på att han inte är det :) Han verkar repsektera dig och bry sig om vad du tycker så pass att han pratade om det så… :D

föbjudet och frbjudet- företag hahr olika policys för sånt där. Många håller ju sina relationer hemliga. Tror knappast att det finns någon som har en regel mot att strula runt med arbetskamraterna- däremot kanske mot äktenskap, förhållanden osv- Du får kolla upp det.

Vet att många företag inte gärna ser "lägre" anställda avra med "högre" nställda" just för att det kan bli problem med beroendeställing eller att andra ifrågasätter om du tex blir positivt särbehandlad.

Det finns alltås ingen lag i Svera rikes lag  …tror jag ;) Det är oftast "lagar" arbetsplatsen har- och som man får undvika gneom att vara otrolit privat! Eller byta arbetsplats/kräva förlyttning till en annan butik/kontor osv. Du får kolla vad som gäller på ditt jobb ^_^ lite neutralt sådär ;)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

CantTouchThis
2011-07-26 20:24
0

#8 Det finns inget som säger så där jag arbetar men om det skulle komma ut finns det chans att jag får byta handledare så vi smyger o smusslar lite sådär..måste säga att det inte är så tråkigt att gå till jobbet längre. OskyldigFlört

Gur4m1
2011-07-26 23:08
0

#9 vad bra :D Aldrig själv jobbat där man har sådana regler. Känns väldigt amerikanskat på något sätt, eller ja.Faschistiskt (stavning?) men jag kan förstå att de har vissa regler- tex…att en chef inte ska kunna utnytja/hota sig till en relation/sex pga sin ställning ^_^

Mysigt ^_^ Lycka till! Är ju bara ett vikariat om jag förstått rätt :D

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com