Åh halledosingen!! Jag tänkte faktiskt ringa idag och höra hur det går med bäsen. Jisses, vad söt hon var!!
Vi kommer sen o beskådar underverket när det passar bäst.
*puss på nosen*
Jaja, inte DIN nos. Hundens!
Ja jösses, vad lite hund man får för pengarna, ger mej attan på att kilopriset skulle va mycket lägre om ni köpte en nuffe ellernått sånt..
Ska bli roligt att se den irl sen.
#1,2
Jaaaa, det har gått jättebra, hon är sååå söööt, pigg och alert och så liten så liten… Kilopriset överstiger saffran, känns det som
… Ni är välkomna när som, utom i helgen, då flyttar Storgangstern till Skåne och då ska det levereras bohag dit!
Jajamensan, lika bra att introducera underverket överallt så att ingen missar henne! Men så fin han är, har du haft honom sen han var valp?
Jahaa så det var Kessie det blev nu då. Jag trodde hon skulle heta Bella. Nu har jag ju döpt bilden fel, den som jag sparade förut. Jaja, tänk inte på att du ställer till bekymmer för mig.
Men alltså du får väl uppdatera mig, det är alltså din ättelägg du skickar till Skåne? Hade han kommit in där? Skulle han inte ta sabbatsår? Har du berättat allt det här för mig? Såg jag ut som att jag lyssnade intresserat, eller var jag mer lik en halvt berusad hårdrocksbrud?
*fipplar med fingrarna mot slutna läppar och utsöter ett bubblande ljud*
#4 Ja, han kom till mig som liten plutt. 
Men kära svägerska, det berättade jag ju för dig lördags, när vi satt i piketbussen på väg till förhöret! Visserligen satt du med huvudet nedkört mellan knäna och utstötte konstiga ljud, men nog trodde jag det var så pass viktigt att du lyssnade i alla fall…
Muuuaahaaahaaaaaaa!!!!!
Närå! Men jag TRODDE vi hade berättat, han ska på preparandutbildning i sex veckor och göra alla sluttentor i Malmö, dom gör alltid så här på detta gymnasiet i tvåan och trean. De har hyrt ett hus han och några andra, så nu bär det av till storstaden i sex veckor
Dessutom gjorde de slut igår, F och han, så det är väl lite tufft nu, miljöombyte kan säkert vara bra!
Jupp, det blidde Kessie, precis som den gamla hunden. Jag var emot det från början, men hon heter Primos Yes of Course, och då sa vi Jessie men det kändes konstigt (!) så det blev Kessie i alla fall. Passar henne bra! Hon har precis kånkat in min ena sko i vardagsrummet, skon är stl 40 och hon är ca en 32:a så proportionerna gjorde att man blev lite imponerad… Sen har hon skrämt iväg katterna så de kommer nog aldrig hem mer, medan hon själv verkar mest förvånad över att de inte ville leka med henne. Hon är ljuvlig!

Jag vill mä ha en sån!!
Du får låna hur mycket du vill!

Hiskeligt söt liten sak!!!!!

#9 tänk på vad du lovar nu! :P