Relationer iFokus

Relationer

Etikettsorg
Läst 6379 ggr
[liionnea]
0

behöver skriva av mig

Ska försöka korta ner allt så bra det går
för ca 2-3år sedan följde jag med min kompis för att träffa en kille. Jag föll för honom direkt och vi började prata på msn osv sen vart vi tillsammans för ca 2år sedan. Jag mådde så himla bra och ja kännde verkligen att jag var lyckligast i världen. Han hatade orohet lika mycket som jag och var helt perfekt. I flera månader hade han tjatat att ja skulle vara med honom på nyår. 2-3dagar innan nyår säger han att de är slut. Jag får oxå veta att 3veckor in i vårat förhållande hade han varit otrogen mot mig. Min värld rasar och jag får inte heller vara med honom på nyår. Jag är då hemma och mår verkligen skit. Dagen efter skulle jag åka till honom så vi fick prata igenom allting. Då har han strulat med minst 2 tjejer en som dessutom har varit min bästa vän. Han vart även så full att han kunde inte hålla sig i styr och drack så mycket att han fick magpumpas. Han får det även att låta som det är mitt fel att allt det hände för jag inte var där fast han strängt sagt att jag får itne komma.
Efter ett par veckor vill han försöka igen och jag blir överlycklig. Dock är mycket förstört, direkt jag är ensam ´har jag en klump i magen för jag är livrädd att han ska göra något ingen för han vägrar berätta vad som hänt för antingen är skälet att jag har inte med de o göra ellervar de så längesen. Men det går ändå bra och sommarlovet är vi med varandra typ varje dag o ja mår bättre än någonsin. Men de är ganska långtråkigt då vi typ sover eller sitter vid var sin dator. Jag frågar många gånger om vi inte kan göra något? Men då jag inte har något förslag så blir de inget av de.
Så är det för 2 veckor sedan. Vi ska supa i en killes stuga och först åker min pojkvän bara iväg typ 1h innan och länar mig med 3pers som oxå ska dit. Då börjar jag prata med en kille och när vi kommer till stugan fortsätter vi att prata. Men då alla håller på och skrika går vi iväg till en suga och fortsätter prata. När vi går ut igen är alla borta. Jag är då ganska full och pappan till killen som har stugan kommer dit. Vi får då hjälpa till att städa och sedan får skjuts till killen ja pratade med. Då min pojkvän är ute och super nånstanns och inte ens brytt sig om att ringa o kolla om jag kommit hem så går jag in till killen ja pratade med och lägger mig i hans säng. Vi pratar bara inte ens en puss och sen när min kille ringer o säger jag ska gå hem går jag direkt. han kommer då ca 6hsenare full som ett as och sover på toan ist för mig.
Dagen efter berättar jag så gott det går men han vill inte lyssna.
Han är sur och de kan jag mycket väl förstå. Men han beter sig ganska normalt ändå och jag trodde att det var lugnt.
Sen igår skulle vi dricka hos killen jag sovit hos. Min kille verkar ha kul och jag med. Efter ett tag blir ja trött så ja lägger mig i sängen med typ 3st till. Där tappar jag oxå minnet och när de kommer tillbaka ligger jag naken i en säng och pratar med vad jag trodde var samma som där ja tappade minnet. Men de är min kille och ja säger väl säkert massa skit o babblar på massor. Sen när jag märker att det var min pojkvän så är han skit sur och sådär. Men vi pratar en stund och jag tycker han verkar lugna ner sig. Efter ett tag blir han skit mysig och vill mysa går o hämtar vatten för ja e törstig. Säger oxå att han vill vara tsm med mig och älskar mig. Dagen efter när vi vaknar mår jag sämst. Ögonen är svullna från allt gråt ja e riktigt bakis och han är jättesur. Tvingar mig upp utan att ens få drick och sen skjutsar han mig till busstationen sen får jag ta bussen hem. Detta hände alltså idag.
Jag mår nu så himla dåligt så jag vet inte vart ja ska ta vägen. Han är mitt liv, allt jag tycker om han känner mig typ bättre än jag själv gör. Mitt liv typ kretsar runt honom då jag heller inte har några bra vänner. Och han bara klipper av allting. Låter på honom som att jag iaf ska få träffa hono ibland och att han vill ta en paus och vill knulla runt lite för att han vill "ge igen". Men jag har inte ens gett någon en puss. Jag ber honom att förlåta jag vet att jag har gjort fel. Men nu är han ute och super och jag är hemma helt ensam och vill bara slita ut mitt hjärta så de slutar göra ont.
Är man cp om man ev blir tsm med nån en 3gång? Jag vet att även om han knullar runt och kommer tillbaka kommer jag ändå ta emot honom med öppna armar. Behöver väl mest skriva av mig men tänkte att kanske någon ändå orkar läsa och skriva ner nånting för jag vet verklgien inte vad jag ska göra nu.

snälla försök att säga om ni tror de kan bli vi igen, för jag vill verkligen ingenting hellre. Är som sagt inte speciellt gammal heller och vetinte vad jag ska göra just nu :(

LaSadie
0

Första reaktionen är att han inte alls är bra för dig och du borde göra slut med honom. Han verkar lite som mitt ex och jag har aldrig mått så bra som efter jag gjorde slut med honom för gott.
Killen du är tillsammans är otrogen, super till den grad att han inte bryr sig om dig och sedan så verkar han vara ett as rent ut sagt mot dig som han säger att han ska älska. Så gör man inte mot personer som man älskar…

Cindy
0

1. Han är uppenbarligen inget att ha! Han är otrogen, elak och manipulativ.

2. Kanske dags att skära ner på supandet? Låter som att en del tråkigheter sker när du dricker dig full…

3. Ditt liv är inte detsamma som förhållandet! Du är din egen, och om man inte älskar sig själv mer än partnern är något galet. Ta en time-out från killar och alkohol och satsa på att hitta andra medel att göra dig lycklig.

Vänliga hälsningar
Cindy

pyromanen
0

Instämmer helt i Epicindys konklusioner, det är precis samma tankar jag fick när jag läste det du skrivit.

Du är värdefull!  Var rädd om dig!

[nadvard]
0

Jag vet hur otroligt svårt det är att komma ur en sådan här relation. Och inget som skrivs här kommer få dig att släppa honom.
Men testa och var ifrån honom i några månader, se hur det känns!
Åk någonstans och hitta nya vänner.
Jag kan lova dig, att när du väl kommit över honom så kommer du vara mycket lyckligare!
Du måste även hitta dig själv, bli självständig!
Höj upp din självkänsla, för det är där det är problem i grund och botten.

rebelme
0

för de första så tycker ja han har bettet sig SKIT dåligt mot dig..

Jag har haft 3 försök me samma kille. å de blev ingen ändring. alla ä ju olika men för min del blev de inte de. de tog ett bra tag innan ja kunde släppa han helt. visst tänkte man på hur de kunde blitt mne ida ä ja bara glad att de inte blev så.

å du som Epicindy säger ditt liv ä inte samma som förhållandet!

hade jag vart dig så hade jag nog försökt släppa han för han verkar göra mer ont än gott…

Virvlan
0

Det du skrev berörde mig väldigt mycket. Den här killen kan verkligen göra precis vad som helst och du tar emot honom.

Du är nedtryckt i skorna och tror ditt liv rasar om han lämnar dig. Den här killen har ingen empati för dig. Han är sjuk och behöver vård.
Han är ingenting för dig.

Låt honom hålla på, lämna honom.

Mitt råd till dig är : Vill du vara lycklig, hitta din drömprins i en annan kille. DU är UNG.. du har rätt till ett bra liv med en man som ÄLSKAR DIG!!

Sarah
0

Håller med övriga, du är mer värd än en idiot till kille.

Bunn
0

Håller med ovanstående!

Måste bara tilläga att nej, man är ine cp om man vill vara tillsammans med någon tre gånger. Cp är en förkortning av Cerebral pares och är en muskelsjukdom som beror på hjärnskada.

Virvlan
0

Håller med Bunn…

Och som jag sa innan så är du så pass nertryckt att du inte förstår bättre.

Lämna honom och gå vidare. För ditt eget bästa. Han Kommer INTE ändra sig.

Fridaaaa
0

Han är inte bra för dej. Hur mycket du än älskar honom så älskar han inte dej (märks ju tydligt) och en person som beter sig så som han gör, är inte värd en flickvän ens en gång. Låter inte riktigt normalt att hålla på som han gör!

Du är värd en bättre kille! En kille som verkligen bryr sig om dej, som är trogen dej.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[anonymtack]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I know the feeling!

Jag var tillsammans med en kille förr och han var otrogen mot mig och inte det minsta bra för mig egentligen, när han drack vart han elak och skulle alltid gå på och slå folk eller skrika på mig av massa olika anledningar, men någonstans bland allt det där så var jag helt förälskad i honom, när vi väl spenderade kvällarna tillsammans framför filmer osv så var allt perfekt.

Jag och han gjorde slut 3-4 gånger innan det tog slut på riktigt och idag ångrar jag det. Kärleken gör en blind det vet vi alla. Jag insåg att under 1 1/2 hade jag blivit behandlad som skit även fast jag tyckte att jag hade det bra, jag tog tillbaka honom gång efter gång för att han lovade mig att allt skulle förändras. Men det blev ingen förändring, det går bra någon månad och sen är man tillbaka där det slutade. Och när han nu har varit otrogen och allting är han ingenting att ha, jag har aldrig mått så dåligt som när jag fick veta att han hade varit otrogen mot mig och jag vill verkligen inte att han ska behandla dig mer illa än vad du redan har blivit behandlad.

Stå upp för dig själv & stå emot, du klarar de, det gäller bara att vara stark! Och som #4 sa, far bort en stund och ha roligt med dina vänner, gör saker så du inte tänker på honom. Det känns omöjligt att lämna en man tycker om men det är för ditt eget bästa, du kommer må så mycket bättre utan honom när dina känslor väl har lagt sig. :) Hoppas allt löser sig!