Fredag 19/8 2011
Fredag, precis som för en vecka sedan!
Har ni några trevliga planer för helgen?
Själv skulle jag gått på födelsedagsfest imorgon, men halsen krånglar så det blir till att stanna hemma istället 
Trevlig helg alla!
Mys med chips och dipp ikväll. Sedan resten av helgen vet jag inte :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag ska peta på slaktsvinen hela helgen! Med andra ord att jag ska jobba i helgen 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Inga som helst planer, ska bara sitta här och må dåligt i ett hörn och ladda upp mig inför skolstarten på måndag. Ser fram emot det, äntligen kan man få tillbaka rutinerna i livet. Det ska bli kul att inleda ett nytt musikaliskt år också!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#2 Peta på, haha ser kul ut i mina tankar. *pet, pet*
#3 Musikaliskt år? Spelar du?
#4 Jag har hållt på med musik sedan jag var mycketmycket liten, de första riktiga ljuden som kom ifrån min mun var nynnandet av bä-bä vita lamm, haha!
Och jag går musiklinjen på gymnasiet. Mycket roligt.
#5 Vilket instrument är din favorit?
#6 Jag spelar endast gitarr, men har provat lite av varje. Ska börja spela piano nu i höst, egentligen kan jag lära mig snabbare själv, men jag har inget eget haha.
Så, piano är mitt favoritinstrument. Det är det vackraste som finns. Annars är "huvudinstrumentet" sång.
Okey 
Gitarr är verkligen inte min grej. hehe
Men piano är också mitt favorit instument, och sjunga är jättekul!
Nja, gitarren började jag mest med för att kunna kompa låtar och sådant. Väldigt bra instrument att kunna! Men som sagt så är jag mer pianotjej. Det sitter i mina fingrar, brukar smyga in till instrumenten på skolan under rasterna och plinka lite, har lärt mig 3 av mina favoritlåtar redan. Ska bli kul att få lära sig "på riktigt"! Och ja, sjunga är jättejätteroligt! :D
Jag ska följa med killen jag träffar ut till hans sommarstuga och sova över där! Sen plugga lite inför skolstarten! ;)
#10 Mysigt :)

#4 Var också hos suggorna med smågrisar och pillade lite grann idag 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Pizza å film idag med mys i soffan. Imorgon(söndag) skall ägnas till pluggande och sådant man inte riktigt han under veckan, tex tvättstugan! ^_^ och det känns skönt på sitt sätt. Sovmorgon såklart!
Jag lär sova rätt länge med tanke på att "studenjävlarna" i vanlig ordning väcker mig(och säkert hela kvarteret) med sitt gapande och skrikande när de råkar passera….3 på natten, fattar de inte att husen är mörka för att folk sover, inte för att de plötsligt blev ensamma i världen -_-
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Haha lite så här efter ;) fyllde jag år i fredags inte för att det är viktigt men jag kunde inte låta bli XD
#14 Grattis i efterskott!
#15 tackar