Relationer iFokus

Relationer

Etikettgrannar
Läst 4207 ggr
Lunar
1

Obehaglig granne

Kan ni ge mig råd om min granne.Jag försöker undvika henne helt och jag inte ens hälsar på henne.Har försökt få henne med i gemenskap men hon bara talar illa om folk.Nu vill jag inte ens prata med henne ej heller hälsa på henne.

Från och till hör jag henne fortsätta prata skit om mig,hon undrar mycket över mitt privatliv,försöker nästla sig in hos mina andra grannar för att få info. Nu senast har jag sett hon står en bit utanför för att kunna kolla in genom fönsterna.

Det är mycket obehagligt och hon smyger runt loftgångar för hon tror vi pratar om henne och hennes familj.Jag har inget intresse av henne alls. Men hon skrämmer mig för jag tycker hon verkar sjuk på nåt vis.

Maria
0

Det enda du kan göra är att undvika henne som du redan gör.

Än så länge så har hon ju inte gjort någonting som är anmälningsbart även om det är obehagligt.

/Maria

Lunar
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja jag vill inte ha kontakt alls och nej hon har inte gjort nåt mer än försöker prata illa om mig till andra,även om det inte finns nåt att säga.Hon smyger utanför men det kan jag inte heller anmäla.

Tack för ditt svar.

Ps:Varför uppför sig folk så? Jag förstår inte det.För mig är det en sjuk grej.

Maria
0

Det finns så mycket knäppa människorFlört

/Maria

hus-musen
0

Jappps bara ignorera och var kortfattad men artig om hon skulle prata med dig. Hon är antagligen bara den sortens människa, finns massor av sånna. Många verkar bli så om de är uttråkade och inte har något annat att göra.

Qui dormit, non peccat

ChristineL
0

Fortsätt ignorera bara! Finns gott om skumma människor, och jag tycker ändå inte det verkar så farligt, jag har varit med om värre :P

Sweelin
0

Typsikt grannar som ska gå runt och snoka samt snacka skit Förvånad Visa att du är normal i alla fall och lev på som vanligt och strunta i henne! Ibland kan du väl ifrågasätta henne varför hon går runt din gård ofta osv bara för att få henne att förstå att hon beter sig knäppt.

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Lunar
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för era svar.Ha en fin vecka alla/Lunar