Fredag 23/9 -2011
Fredag igen!
Har ni några intressanta planer för helgen? Eller blir det kanske jobb? Kanske ska du bara at det lungt?
Vad ni än ska göra så hoppas jag ni får en trevlig helg!
Jag ska hem till en familj där jag ska börja hjälpa till med barnpassning då och då, ska bli jättespännande :) Hoppas att jag och barnet "klickar" och har kul ihop!
Resten av helgen är planlös än så länge…
Önskar dig en trevlig helg Hera!
Lycka till då Gabbi!
Själv ska jag träna imorgon förmiddag, söndag blir det lite städning.
Annars blir det bara till att ta det lungt.
#2 Låter skönt, man behöver lugna helger också ibland :)
#3 Absolut :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min pojkvän ska komma ner ikväll (hoppas jag..
hoppashoppas, han jobbar nämligen kväll och har en bit ner till mig från sitt jobb). Annars kommer han ner imorgon förmiddag. Vi har inte planerat något speciellt i helgen, men det blir väl lite mys och middag och så :) Sen ska han bo hos mig till på onsdag då han har truckutbildning, som är närmre mig än honom. Så det blir härligt ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Inga planer, eller jo våran uppfödare till valparna kommer imorgon å hälsar på :) Annars blir det lugnt och kanske städhelg. :(
Jag har haft fullt upp med flytten hela helgen! Jobbade som vanligt kvällen i fredags.
Hela lördagen röjde vi i lägenheten, skruvade isär sängen och katternas klösträd (det är ett sånt där jättestort som går ända upp i taket ;)), handlade lite, tvättade, dammmsög dom utrymmen vi kunde komma åt med tanke på att det står flyttlådor nästan överallt.
Igår söndag åkte vi ut till huset med lite grejer, fick gräset klippt och bekanta oss med en granne. Småfixade lite och fick med oss en flyttlåda tillbaka.
Längtar massa till nästa helg när stora flytten går! :D Men förstår inte hur mycket grejer vi har, vi har packat sjukt mycket och oavsett hur många lådor vi tar hem så fylls dom upp på en gång hela tiden. Är lite orolig över att vi inte ska få hem tillräckligt många :P
/Christine