Bett om råd, stannat?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ni som kommit hit och bett om råd om er relation, har det löst sig? Min första reaktion på många av de trådar som varit uppe är, men gör slut vad är det för partner? Hur har allt slutat? Lappat och lagat och sen tagit slut ändå? Har saker löst sig och är ni lyckliga igen?
tja, dom relationer jag har bett om har inte blivit lösta på nåt sätt tyvärr
Intressant fråga!

Lite så jag tänkt, att går det så långt att man ber okända människor om hjälp istället för att kunna kommunicera med sin partner så har det nog gått väldigt snett i relationen och det ska mycket till för att man ska kunna lösa det.
Men nu är det ju inte bara partners man ber om här, jag har andra relationer som jag har haft problem med

Nej absolut, men det var nog mest specifikt partners jag tänkte på då jag skrev frågan, men du har en poäng i att man borde inkludera alla i frågan ;)
Det är ju inte alla som kan prata om allt med sin partner, så jag tycker det är bra att dom kan fråga här.

Klart att det är bra, säger inget om det. Men undrar över statistiken på de relationer som kommit upp här.
För mig så har det löst sig - mycket p.g.a. att vi kommunicerar mycket bättre nu, snarare än att folk har kommit med råd som hjälpt. Vad som har hjälpt dock är att kunna vifta bort hjärnspöken lite lättare, och hitta nya metoder till att kommunicera på ett mer effektivt sätt.
Inte löst sig, men jag har nog blivit mer tålmodig. Vilket jag inte borde ändå mot just den människan, sen har jag lärt mig att kommunikation fungerar bäst i längden … även om det kan vara jobbigt :)
Just de saker jag vet att jag tagit upp, har på sätt och vis löst sig. Det är förlåtet men inte direkt bortglömt. Vi blir även allt bättre på att kommunicera!
Mvh Nathalie
Vekligen intreesant fråga