Hygienfrågor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här följer lite frågor om dig och din hygien. Svara ja på frågor även om det bara gäller ibland. Nej är om det gäller aldrig.
Välj det svarsalternativ som stämmer bäst. Det finns inga "mellan" svar eftersom jag vill att ni verkligen svarar :)
Innan ni klickar er vidare till nästa fråga måste ni låta sidan ladda klart helt och hållet. Skulle ni ändå få upp att något blivit fel så är det oftast bara till att backa ett steg och göra om den frågan.
Jag skulle viljat haft med alternativet "Ibland" på frågorna om man använder tvål/schampo/balsam/parfym osv ;)
/Christine
#1 Visst använder man tvål osv. även om det bara är ibland
/Maria
#2 - Jo, det gör jag ju naturligtvis ;) Men parfym och balsam använder jag ganska sällan, så jag svarade nej på dom, men ett ibland hade känts bättre ;)
/Christine
Som jag skrev så fanns inte det alternativet. Man skulle svara ja om man använder det ibland.
#4 - Aha, det missade ju jag :P
/Christine

Jag använder inte schampo varje dag, jag gör det någon gång i månaden så jag svarade "Ja" på den frågan ändå. 
#7 Sköljer du håret med vatten fler gånger i månaden? Eller det blir bara i samband med tvätten?
#8 Jag använder mig av balsammetoden/WO. 
#9 Aha, då förstår jag.