födelsedagspresent? =S
Hej! behöver lite hjälp =P vad ger man sin pojkvän i födelsedagspresent när man bara vart tillsammans i knappt en månad? tycker det är jättesvårt! känns dessutom ännu lite svårare när hela hans familj ska vara där och jag inte träffat dom än =P *ångest* känns som om jag har alla ögon på mig och vill inte göra nåt fel… han fyller 26 btw =P

Varför inte bara göra något mysigt tillsammans? Typ fixa biobiljetter, komma med hans favoritgodiso och käka middag ute?
Eller kanske hans favoritparfym eller något.
Jag personligen tycker iaf att sånt är roligare än presenter, ni har ju inte varit tillsammans så länge heller.
Qui dormit, non peccat
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Har bra förslag.
Själv gav jag ölglas när jag hade varit tillsammansmed mitt ex någon månad.

Jag fråga vad han önska sig och han svarade "en ny plånbok" och jag sa bara är det vad du önskar dig så visst men vill inte höra sen att det är "snålt" eller dyl.
Han fick en plånbok och jag fira honom själv på morgonen och vi hade kalaset på eftermiddan gick hur bra som helst! :)
Sa även det att vi har ju bara varit ihop 1 månad så att gissa sig fram nu tänker jag inte göra, det gör jag dock nu när jag känner honom så väl och vet vad han gillar :)
Hade bara träffat hans föräldrar en blixt visit före annars var det bara nya ansikte och jag skulle vara värdinna mitt uppe i allt ;)
Det blir vad man gör det till helt enkelt :)
"är det vad du önskar dig så visst men vill inte höra sen att det är "snålt" eller dyl." - Lite underlig kommentar?
Bra att allt gick bra.

4# Tycker jag inte?
Jag ville inte höra att "fick han en plånbok bara?
"
Vi säger vad vi tänker och tycker till varandra och vi har klarat oss väldigt bra på det, han sa likadant till mig när jag sa att jag ville ha en tröja i julklapp 
Jättebra förslag! =) Tack! =) Nåt mysigt att göra får det bli! =D
När min pojkvän fyllde år hade vi varit tillsammans några månder och då gav jag honom en parfym (som jag tyckte luktade gott ^^) och sen nått lite mer personligt, fast liksom mer småsaker. Bakade en tårta, och sen fick han en annan sak som ingen annan skulle fattat :) och ett kort som jag gjort själv.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#5 Det är tanken som räknas, inte vad saker och ting kostar!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Då undrar jag vad det är för folk ni känner om de slänger ur sig sådana kommentarer. För precis som Frida skriver är det väl inte hur mycke ten sak kostar som spelar roll, utan själva tanken bakom.Sen kan jag väl inte säga att man borde bry sig om andras kommentarer heller. Och vad kunde han göra om någon får för sig att ställa frågan som du inte ville ha?
Att säga vad man tänker och tycker är ju att föredra i ett förhållande. Men känns lite tråkigt med en sådan kommentar om man önskar sig något. Men det kan vara jag som missuppfattar det hela :)
Jag gav min pojkvän en liten leksakselefant (en sådan ganska verklig i plast, har glömt vad märket heter…), det är en interngrej så det låter säkert jättekonstigt för er (då han är 23år gammal) men han blev glad!
Varit med min kille i snart 4 år och han säger samma sak varje år "En kram" (av mig) men självklart ger jag honom mer än en kram men jag får alltid gissa mig fram men han förväntar sig aldrig någonting. En gång målade jag bara en bild (jag är typ konstnär så nej det var inte bara en lam streckgubbe) som han blev glad över. Detär svårt att köpa saker åt någon som inte kan säga vad han vill haNär man rä vuxen kan man ju oftast köpa det man vill ha och det hadnlar mer om upplevelser och "tanken" bakom med presenten.
Efterosm ni är nya som par så skulle jag satsa på att fixa ett perosnligt kort, kanske ge honom en upplevelse på tu man hand efter eller före firandet medfmailjen- romantiskt eller så. Kanske biobiljett, eller att du lagar en god middag och passar upp på honom lite extra.
En del killa anser att nya,sexiga underkläder till flickvännen i princip är en presen till dem själva :P Men ja, tänk "upplevelser och personligt".
Du kan inte göra fel :) Finns ingen lag på att alla i fmailjen måste veta vad du gett honom, faktiskt :)
Lycka till! En glad, avslappnad, älskvärd flickvän är nog den bästa presenten till hans födelsedagsfirande. Lovar.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com