Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 4726 ggr
Neess
0

Sperma gör kvinnor gladare??

Jag såg en bild på FB som var på en artikel om att sperma gör att Kvinnor mår bättre.. Är det verkligen så? Och hur kommer det sig att det är så?

Allt ordnar sig tillslut

MoaL
0

Haha, det har jag aldrig hört. Tungan ute Inte upplevt heller för den delen. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Neess
0

Nej det hade jag inte heller hört så jag är lite osäker :/

//Bild bortredigerad eftersom rättiogheterna saknas

Allt ordnar sig tillslut

MoaL
0

Det har eventuellt med hormoner och liknande att göra, men jag tror inte att det är SÅ himla märkbart. ;) Inte mår jag bättre om jag får i mig sperma, snarare sämre - det är ju faktiskt rätt kladdigt och besvärligt, i alla fall om man tar den i musen. ^^

Det kan dessutom bli en dålig ursäkt till att inte använda kondom = sjukdomar/ofrivillig graviditet = INTE att må bra. Och man ska defintivt inte ta sperma varken i musen eller munnen om man inte själv vill det, vad än killen säger (som tjejen som frågade har fått höra från sin kille). Vill man inte så vill man inte, det borde respekteras. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Exxozzie
0

Ammen åh! Bilden är ju klippt precis innan man får förklaringen. Jag som tyckte det var så spännande.

För övrigt håller jag med Moa, i långa loppet kommer statistiken visa tvärtom.

hus-musen
0

Näe de är inte sant. Om nu inte kvinnan verkligen vill ha barn och blir överlycklig när killen väl kommer i henne! Då kanske kvinnan blir glad av spermaFlört

Håller med om att bilden är dumt klippt.

Qui dormit, non peccat

Fridaaaa
0

Tror jag inte på hehe :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sperma är  ju faktiskt rik på proteiner, zink och fruktos (som iof inte är speciellt bra) ;) Men i den lilla mängd det kommer i tror jag knappast att det påverkar mottagaren nämbart :)

Gur4m1
0

Sperma ska ju vara bra för huden, dras ju ofta skämt om att kändisar använder krämer som har "tjursperma" i sig :>

Att man blir glad av att tex ÄTA sperma tycker jag däremot är Bullshit. Ämnena som finns i sperma finns i så mycket större mängde i första bästa livsmedel du pekar ut i kylskåpet.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Neess
0

Ja jag blir i alla fall gladare fast det är nog inte av den orsaken ;)

Allt ordnar sig tillslut

[Mairah]
0

Skulle tro att det är nog närheten och sexupplevelsen som gör en gladare. Inte själva sperman..

Skulle någon som blivit brutalt våldtagen känna sig gladare av en massa ofrivillig sperma i sig? Obestämd