Vad ska jag göra?!
Jag träffade en kille i en affär, en säljare, som va sjukt jävla söt och helt underbar! Och jag flirtade lite med honom, och jag vet inte om han flirtade tillbaka men det kändes nästan som det..
Hur som helst så är vi nu vänner på Facebook o såhär, och han är säljare för Telenor Xpress så dom åker ju runt i hela Sverige rätt ofta så jag har inte så stor chans att träffa honom allt för ofta, men hur gör jag så jag kan fånga hans intresse på ett bra men lite smått diskret sätt så han inte tror jag är värsta stalker eller så? För jag tycker verkligen om honom o vill gärna träffa honom igen 

Be om en dejt…
Men jag är rädd att jag "skrämmer" iväg honom då.. 
om du är rädd för att be om en dejt rakt ut, så fråga om han vill hänga med på en fika nån dag?
vänner fikar ju titt som tätt, och det är ett perfekt tillfälle att forska i huruvida han känner för dig. 
Nu vill inte jag verka negativ.. Men säljare är ju ofta trevliga och kanske flirtiga för att sälja mer. Så istället för att gå runt och inte veta tycker jag du ska fråga så tidigt som möjligt. För frågar du inte utan går runt och tänker på honom blir det svårare sen om du skulle få ett negativt besked. Lycka till!!
Gör det enkla fråga om han har lust att ta en fika eller vill hänga med på en biofilm som ingen du känner vill gå och se med dig. Då är du diskret