Kontaktannons
singel i mer än 5 år och börjar fundera sätta in en kontakta nonsens. Har aldrig skrivit någon men läst om många som träffat den rätta på nätet. Så om du är man eller kvinna o testat med positivt utslag vad måste man har med i annonsen? Vad var det som gjorde att just du fastnade för just den personen?ge mig hjälp och råd att skriva en annons
Jag träffade min pojkvän på nätet, mycket lustigt nog på en nätdateing-site, trots att det inte var något för mig… ^^
Tycker det viktigaste är att vara sig själv i det man skriver, det är iaf sånt jag fastnar för. Lite udda saker och personliga saker om en själv, och att man visar att man har åsikter om saker. Vad man är för en typ. Det behöver inte vara en lång novell, utan bara ett par rader, för att fånga intresse hos den som läser.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag och min pojkvän "träffades" på nätet… dock på Kamrat och vi var typ 13-14 år då (2005). :p
Vi var tillsammans en period och gjorde sedan slut, men efter 5 år vart vi tillsammans igen ^^
// Lise
When nothing goes right, go left!
Träffade mitt ex på Helgon.
Tror det är lättare att träffa folk på mer sociala sidor än såna "dating" sidor, känns som det är många konstiga där. Säger inte att det är omöjligt, bara att jag har hört mest dåliga saker än bra.