Fredag 25/11 2011
Ta det lugnt, jobbat 3 heldagar nu, helt slut.
Mår inte riktigt bra heller :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag jobbar till sena kvällen ikväll och tidigt imorron. Sen ska jag på lisebergs julmarknad imorron kväll, det ska bli supermys! På söndag är det väl dags att fixa julpynt, tända ljus och dricka glögg, sen jobbar jag på kvällen då igen :)
/Christine
Idag kommer sambon hem :D Så det kommer bli en massa mys. Å såklart äre löning så en å annan öl går väll ner :D
Det blir lugnt. Ska nog ta och börja julpynta lite. 
Glömde skriva att jag idag ska iväg till Väla, som igår blev ÄNNU större.. Undrar var det ska sluta :P
Jag har legat sjuk hela veckan, så i helgen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, och julstäda. Vi plockar ned tomtarna idag eller imorgon och börjar julpynta. 
Har APL i ladugården nästa vecka, och börjar 05:30 och slutar 17:15, så jag kommer behöva vara utvilad. 
Skippade skolan idag, brist på ork bara… Åkte med en vän till stallet och red lite istället, och nu ska jag fixa lite här hemma innan jag åker upp till pojkvännen i klippan :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Fast vad som händer i helgen är väl inte riktigt planerat dock. Ikväll blir det nog filmmys och nått gott till det! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Hera, var bor du?
Inga planer alls.
Jag har svårt att planera nuförtiden. Allt beror på dagsformen
Min man ska jobba på söndag och ikväll ska jag se "På spåret"
Fyyy, vad trist det lät….
/Maria
Arbetslös så varje dag är helg för mig ;)
Ikväll ska jag och sambon och ett par vänner ut på restaurang och äta! Ska bli kul.
I morgon ska jag och illrarna åka på fotografering då mamma vunnit det på sitt jobb, och gav bort det till mig.
Ska även fira min mamma på lördag då hon fyller på söndagen.
Lördagskvällen innebär nog lite utgång/fest då min sambos alla bandmedlemmar är i stan och dom ska repa lördag, söndag så då måste vi ju fira :P
Söndag blir det nog bara lugnt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#9 HBG. Hur så? :)

Belv nyfiken eftersom du skulle till väla. Bor själv i la.
#13 Okey. Då bor vi ganska nära :)
#11 Samma här ! Varje dag är som helg:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
I torsdags såg mina planer ut såhär
Fredag: Vara med pojkvännen
Lördag: Shoppa med min bästa kompis och sen Horse show i Globen
Söndag: Träna, plugga, träffa kompisar
Såhär blev min helg:
Fredag: Pojkvännen sjuk, fikar med två kompisar och sitter sen hemma hela kvällen.
Lördag: Kompisen ställer in, var på Horse show hela dagen
Söndag: Får via sms reda på att jag inte får träffa min pojkvän på flera veckor, och jag får inte ens veta varför… Ingen kraft alls till att varken plugga eller träna, ska träffa kompisarna ikväll iaf.
Och ja, jag är besviken.
Idag har vi full storm här i skåne. Klass 3 varning och det har inte nått sin topp ännu. HAde varit mer mysigt om jag inte hade varit tvungen att gå ut senare :/
Och jag hoppas mina balkongmöbler inte flyger in i mina rutor eller någon annans.