Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1394 ggr
Karmatarerskanise
0

Trevlig Lucia!

Jag hoppas ni har sett Luciatåg idag, eller kommer få se, och att ni har en bra Lucia!

hus-musen
1

Detsamma :)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

Tack :) Dessvärre har jag varken sett luciatåg eller haft en vidare bra dag.. Ska i och för sig inte klaga, är bara uttråkad :P

hus-musen
1

Asg, näe inte jag heller! Tungan ute

Qui dormit, non peccat

JossanH
1

#2 Samma här. Jag tillägnar dock denna dag till mormor som skulle ha fyllt 81 i dag.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Karmatarerskanise
1

#4 Då tänder jag ett ljus för henne!

MoaL
1

Min Lucia har varit riktigt bra, fast inte har vi firat Lucia ändå. ;) Inga lussebullar ens, och det saknar jag faktiskt. :( Måste köpa några, för det borde väl finns kvar på affärer och liknande även efter Lucia? *hoppashoppas*

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

JossanH
0

#5 Tack :) Hon gick tyvärr bort bara ett par veckor innan hon skulle fyllt 80 år.. Hade tom skickat efter kläder som hon tänkt ha på sitt kalas. Ibland går det fort.
Jag gillar dock att hennes födelsedag är en så fin dag som lucia!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Karmatarerskanise
0

MoaL; ja det finns säkert kvar även efter lucia :) Annars får du baka själv :P

JossanH; ja det är faktiskt fint!

Falurven
2

Jag deltog faktiskt i ett luciatåg idag! :D

Mvh Nathalie

Karmatarerskanise
0

#9 Ooh vad kul! Det har jag inte varit med i sedan jag slutade nian! Älskade att vara med i kören och luciatåget!

Falurven
1

#10: Ja det var verkligen superkul! Kände mig som en liten flicka igen :D Senast för mig var också i nian. Är man aldrig med i ett luciatåg så har man missat något tycker jag :D

Mvh Nathalie

MoaL
0

#8 Uff, baka själv? Katastrof. xD I sådana fall får jag fjäska lite med mamma så kan hon baka och jag hjälpa till. ^^

#9 Låter superskoj! Inte heller jag har deltagit i något Lucia-tåg sedan nian. ^^ Minns att det var riktigt roligt.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

ChristineL
1

Jag såg inget luciatåg, men jag hade glitter i håret på jobbet :) Det var delvis en bra dag och delvis en dålig dag igår, dåligt för att det spöregnade och var stormvarningar igen! Men annars var det bra :)