Bara ett one night stand?
Jag vaknade hos en bekant (knappt snackat innan) dagen efter en fest sedan jag hjälpt honom hem då han varit skitfull. Vi hade sex på kvällen, vilket han inte kommer ihåg när vi vaknar på morgonen. Dock är han oerhört kelig och mysig på morgonen och håller om mig och så. Ligger med sitt ansikte nära mitt och kollar på mig. Han visar tydligt att han inte vill att jag ska gå, sedan blir det mer hett och vi ligger på morgonen också. Han kommer dessutom i mig utan kondom.
Efter ligget sitter han mest vid datorn men är trevlig och snackar med mig och frågar lite om mig och så. Men det är tydligt att han är rätt ointresserad, eftersom han är mer intresserad av datorn. Men han hjälper mig med hur jag hittar hem och följer mig till dörren för att avsluta med ett ”vi lär ju höras”. Vi har inte varandras nr ens, fast ingen hade heller sin mobil vid tillfället, men ändå.
På festen berättade hans kompis att han ligger med allt, vilket han inte nekade till, för att i andra stunden berätta för mig att killen är ”kär” i nån annan och inte kan ligga typ. Men det gjorde han ju ändå så det stämde nog inte. Denna kille nekade dessutom till att gilla någon annan, och att hans kompis bara ljuger.
Hur som helst så har jag spanat in den här killen tidigare och även skrivit att han är het på fyllan på FB. Detta var enligt kompisen att gå för snabbt fram och istället hade jag skrämt honom typ. För han verkade nästan lite rädd där ett tag, innan han blev full. Men på morgonen var det ju lugnt.
Jaja, mina funderingar är följande:
Vad betyder ”vi lär ju höras”?
Varför kom han i mig när han var nykter utan att fråga om jag käkade p-piller och trots att det låg en kondom bredvid sängen (jag tänkte fan inte ens, men tydligen gjorde ingen av oss det)?
Vad betyder det att han låg med mig på morgonen? Då borde han ju tycka att jag är lite het iaf. Trodde han skulle ångra sig på morgonen och bara resa sig upp ur sängen typ..
Finns det någon chans att få den här killen på kroken? Han var tydligen svårtänd enligt kompisen..
Självklart har ni inga riktiga svar men vore kul att höra vad ni tror/tycker.
Äter du p-piller eller använder andra preventivmedel eller så? Jag skulle nog vara rädd för sjukdomar om jag hade oskyddat med någon som "ligger med allt".
Jag kan tyvärr inte svara på det andar då jag inte träffat honom själv. Svårt att veta då ^__^
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Du skriver att ni hade sex när han var nykter. Då måste jag ha missuppfattat. Först har ni sex den kvällen som du har följt honom hem, och han kommer inte ens ihåg det, sen har ni sex nästa morgon. Då är han knappast nykter heller, det tar många timmar innan alkoholen gått ur kroppen.
Så nej, nyktert var säkert inte. Men ni båda gjorde dumma beslut.
Det framkommer inte om du drack, men jag antar att du var nyktrare eftersom du följde honom hem. Alltså borde du har tagit ett mer nykert beslut, om det dessutom låg en kondom på bordet.
Jag råder dig till att kolla upp dig så du inte har fått sjukdommar, om han nu är en som ligger runt mycket, samt att du tar till dig av det som skrevs i din andra tråd.
Sen om han är "tänd" på dig eller inte är ju helt omöjligt egentligen att svara på. Att han låg med dig igen på morgonen kan ju betyda att han var kåt helt enkelt, eller på att han var intresserad.
"Vi lär ju höras" låter för mig som något man säger om man inte är intresserad av att träffas mer.Då hade man nog varit med tydlig.

Tycker oxå det låter som att han inte är intresserad. MÅnga kan ha sex utan att ha några känslor. Ville han mer än sex skulle han boka in en dejt. Eller så hör han av sig inom några dagar. Gör han inte det är det ett säkert tecken på att han inte vill mer.
"Han ligger med alla" vilket han inte nekade till…
Sedan säger hans kompis att han är svårtänd???
Jag får inte riktigt ihop det.
Du har också skrivit på FB att han är het på fyllan. Vad menar du med det? Gillar du fulla killar?
I vilket fall som helst så låter det ju inte som han är särskilt intresserad.
/Maria
#4 Hon menar nog att hon var full när hon skrev att han var het.. :)
Tror inte heller att han är så sugen på något mer, då hade han väl bett om ditt nummer eller frågat om du ville ses, men det får tiden utvisa! ;)

Vad betyder ”vi lär ju höras”?
Det är något man säger när man inte är intresserad men inte vill vara otrevlig.
Varför kom han i mig när han var nykter utan att fråga om jag käkade p-piller och trots att det låg en kondom bredvid sängen (jag tänkte fan inte ens, men tydligen gjorde ingen av oss det)?
Förmodligen är han ung och oansvarig.
Vad betyder det att han låg med mig på morgonen? Då borde han ju tycka att jag är lite het iaf. Trodde han skulle ångra sig på morgonen och bara resa sig upp ur sängen typ..
Han var väl morgonkåt och du fanns tillgänglig. Förmodligen fann han dig inte frånstötande, men vissa killar stoppar snoppen i nästan allt så mer går inte direkt att säga.
Alltså, hela meningen tyder på dåligt självförtroende och mitt enda tips är att inte hänga upp dig på ifall killar tycker du är het eller inte. Försök att värdera dig själv högre än att tro att killar ska ångra sig och rusa iväg :)
Finns det någon chans att få den här killen på kroken? Han var tydligen svårtänd enligt kompisen..
Jag skulle undvika det om jag var du. Han låter omogen och flackig.
"Vi lär ju höras" låter verkligen inte som "Det vore kul om vi kunde ses någon gång" eller "Vill du umgås någon dag?".
Hade jag varit intresserad av någon så hade jag nog sagt att jag VILLE ses eller frågat om den andra ville.
Vill du ha ett förhållande med denne så säger jag nej. Vill du ha en kk så visst. Men skaffa skydd och sjukdomstesta dig.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Appropå kondom, de flesta killar jag träffat har inte varit så pepp på kondom. De antar att man äter p-piller. Jag har alltid vägrat att ha sex utan och då kommer ofta frågan om p-piller upp. Annars har jag bara tagit fram och haft ett självsäkert uttryck så att de inte vågat säga ngt :)

Håller med inlägg #6 tycker stickykitten har radat upp saker och ting rätt bra.
Han är inget att ha i förhållande skulle jag tro och du bör alltid ha en kondom med dig.
Det är minst lika mycket ditt ansvar att ha skydd som killen och det är faktiskt väldigt lätt att säga nej inte utan kondom och knipa igen benen.
Så testa dig för könssjukdommar och glöm killen, han verkar mest ha varit intresserad av någon att ligga med.
Qui dormit, non peccat
Ni har så rätt så rätt!
Men angående att han inte bokade in en dejt på en gång KAN ju ckså ha haft att göra med att vi ses regelbundet på ett visst ställe bl.a., vilket gör att han hela tiden har nytt tillfälle att fråga. Dessutom sa hans kompis att han kanske inte vill hålla på med mig eftersom jag ju har kille, men sen gjorde vi ju slut efter festen men det visste ju inte mitt ligg. Han visste ju bara att jag ville göra slut med min kille. Så..Plus att han träffar mitt ex regelbundet också. Det kan ju vara lite komplicerat ur hans synvinkel.
Men få mig att sluta tänka på den här killen!! För just nu tänker jag på honom/det som hände typ hela tiden. Vill bara tänka att han är dålig el. något men det är svårt..Han är så sjukt fin!
Jag håller helt med #6! Bra skrivet!
/Christine

#10 Hade han tyckt det var komplicerat hade han inte haft sex med dig från början. Tror det handlar om att du var tillgänglig den kvällen helt enkelt.
Annars får du väl fråga honom om han är intresserad av något mer eller om det var ett one night stand för honom.
Qui dormit, non peccat