hejsan
undra om en mor och hennes släkt ska bestämma över en man är vuxen person ja 47 år man klar allt själv. jag kan inte förlåta min mamma hon gjorde när jag var tornårig hon slog mig mycket… jag fick allt skuld kunde bara slår mig utan anledning det är dumt.. jag var mycket snäll omtänksam tjej och hon skulle styra ställa och så skvalla hon till sin syter om allt.. jag vill inte har med dom att göra därför jag har byt namn och en stad för att vara fred av dom där.. de bor i småland och jag ha inte hälsat på min mamma kan inte det hon tjarta om allt gnälle om allt… hon har förstört alla mina förhållande jag ha haft.. det ska hon inte göra nu då blir jag sur på henneroch hennes syster dom kunde vara glad för min skull att jag är glad och lycklig nä då dom ska hålla på. nu har jag träffat en underbar man som jag älskar det ska hon inte förstöra och dom vet inte var jag bor … för jag vill vara fred nu leva ett bra liv nu… jag klara mig själv med min katt och allt gå bra… ska jag spara och tar körkort sen.. inget ska gå fel detta ha vart nervös och dålig i nerver och ont i magen.. jag har min bonusmamma hon är mitt allt hon förstå mig men det gör inte min mor och hennes släkt.. bara mina kusiner ska har det bra inte jag det är fel tyckwer jag.. nu får det vara nog med skit… vill ej har med dom att göra dom bor i småland ha ni samma som jag haft en mor eller far som slog er skulle vara kul får kontakt med er frågar ni mår idag… jag mår bra men är liter orolig att dom ska leta upp mig men det ska dom inte.. vet ni nåt sätt att inte dom hör av sig till mig… hör av er..
Om dom inte vet var du bor så kan dom väl inte höra av sig?
Det gäller ju att du inte registrerar ditt nummer, för då får man inte fram det på sökning av nätet heller. Din adress kan dom ju få fram om du inte har hemliga personuppgifter, men åker de hem till dig om du inte bor vid dom?