Hemma med kaninerna och hamstern, eller passa mosters hund 
Låter kul att passa hund :)
Hemma med katterna och lite mumsigt att äta och lite fyverkeri iform av bengaliska eldar (inget smälland, de gillar inte busarna här ;-)
Firar som vanligt med min bror och svägerska som ligger över.
Vi handlar dagen innan i Saluhallen eller Feskekörkan och så lagar vi mat hela nyårsaftonen för att äta en förhoppningsvis underbar måltid.
Vi gillar allihop att laga mat
/Maria
Själv har jag och en väninna ordnat en fest hemma hos henne. Blir 3 rättersmiddag och finklädsel :)
#5 Åh, det låter kul
/Maria
Vi har just tackat Nej till en fest och väljer att vara hos mina svärföräldrar istället.
#6 Ja, det blir det alldeles säkert också :) Det roligaste är att jag är normalviktig igen för första gången på mååånga år, och kommer nu har kortkort tight klänning
Kommer vara nervöst men underbart!
#7 HAr man en bra relation till svärföräldrarna förstår jag att man vill spendera nyår med dom :)
#8 Ja, det är lugnt och avslappnat. Jag är lite orolig över hur våra katter kommer att reagera om det skjuts raketer, dock. För minsta är det första nyåret hemma hos oss. Men jag tror att det ska gå bra om de andra är där och visar att det är lugnt.
Tror vi bara går hem till en kompis och dricker lite. Vi tänkte åka till Glasgow, men det blev för dyrt i slutändan med hotell osv.
#9 Håller tummarna :)
vara med en vän. vi har ingen fest att sticka till i hbg
#12 Det kommer säkert blir trevligt även utan fest :)
Sambon och jag ska äta en god middag, förmodligen trerätters eller åtminstone varmrätt och efterrätt, sambons son är hos sin mamma så det blir bara vi. Sen ska vi stå i trädgården och skåla i lite bubbel och titta upp i skyn 
För en gångs skull i mitt liv känner jag inte behovet av att festa som en fjortis, kanske ett tecken på att man börjar bli vuxen (inte för sent då med tanke på att jag faktiskt är 27 år gammal) 
Har köpt en fin klänning jag ska ta på mej så fin tänker jag vara iaf!
Dagtid: Troligtvis träffa en vän som jag gick gymnasiet med.
Kväll: Ingen aning, antagligen "inget speciellt".
Jag ska försöka pussla ihop en dag med kattvaktande, fyrverkerirädd hund och en gammal vän. Håller sig bara hunden någorlunda lugn så blir det nog en riktigt bra kväll :)
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Vi ska ha middag här hemma med sambons bror och hans sambo. Sitter och knåpar på meny, men det får vi nog ihop :)
/Christine
Har inte planerat något speciellt ännu. Fast lite gott käk och kanske lite rödtjut till blir det nog. Annars blir det nog en tv kväll i soffan bara.
Blir att vara hemma med kaninerna och hamstern. Moster ska vara hemma och behöver ingen hundvakt 
Hemma, plus en stund stund hos svärmor med pojkvän mm :)
Nykter kväll som alltid. Smälla lite raketer:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har inget direkt planerat. Men äta ska man ju i vilket fall, brukar göra tre rätters middag och bjuda hit vänner till familjen. Skjuta lite fyverkerier och dricka ett glas champange vid tolvslaget.
Egentligen skulle jag vilja dra iväg. Till Göteborg, det är en stad jag alltid tyckt om men har ingenstans att sova där och ja ingenting är planerat, så jag får bara önska :)
Det blir nog bra i vilket fall!
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
Har aaabsolut ingen anin om vad jag ska göra på nyår. Hoppas jag kan vara med min pojkvän iallafall, men han har inga planer än heller. Sååå.. vi får se vad som händer.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vi har inte planerat någonting alls. Kanske bara vi tren, sambon o min lille son på sju månader. Äta nåt gott och inte mycket mer än så. Mysa bara.
#23 Tycker inte man ska göra annat än mysa med liten bebis :)
Hihi näe inte jag heller =)

Jag ska jobba hela helgen. Eftersom man jobbar natt får man fira med de boende istället, men det brukar vara trevligt det också.
Önskar er alla ett gott nytt år! :)
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
#27 Det samma du 

Självömkan AB här.
Jag kommer sitta själv hemma med ett sovande barn. Sambon jobbar. Nyårsmiddag: Förmodligen snabbmakaroner och falukorv. Idag har jag pendlat mellan gråt och uppgivenhet. Känner mig osynlig och värdelös. Är det idag man ska sätta ribban för det nya året så kommer 2012 bli ett skitår.
Det är något så djupt tragiskt i att man sitter hemma ensam medan alla vänner festar eller går på nyårsmiddag eller krogen. Det mest tragiska är att tycka synd om sig själv. Skit också.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#30 Nej men vad ledsen jag blir av att läsa att du mår dåligt :(
Du får se till att mysa ordentligt med barnen när dm är vakna!
Ska hem till pojkvännen och fira nyår med hans familj :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
En loser-variant på nyår: Hemma med mamma trots att jag är över 30. Visst, föräldrar ska man inte förakta men att sitta hemma framför TV:n för att man inte har någon annan att fira med är ingen höjdare direkt. Och nej, spontana allmäna öppna fester där man inte känner någon eller volontärjobb under nyår är inte för mig. Önskar mig, (som de flesta andra helger) ett kompisgäng som alltid ses och där det är givet att man ses en helg som nyår. Detta finns endast i mina drömmar.
#30 Så ska du väl inte känna har ju både barn och en sambo finns många som varken har släkt eller vänner. Tänk på allt bra du har istället och laga till nått gott och fira. Man väljer själv ifall man vill se glaset som halvtomt eller halvfullt, livet brukar dock bli lättare ifall man alltid ser glaset som halvfullt. (+gräset är inte alltid grönare hos grannen = inte säkert det är roligare vara på fest än vara hemma med sina barn)

#31 #34 Tack! Ni har rätt. Men allt kändes hopplöst just då. Jag är ändå lycklig över det jag har. Trött på grund av att min dotter just kommit in i en fruktansvärt jobbig period. 12-slaget spenderade jag med en hysteriskt skrikande flicka som blev störd av fyrverkerierna, men jaja, nästa år är hon större och kan kanske glädjas av dem i stället.
Vi lagade lite god mat och firade innan sambon åkte till jobbet. Det fick räcka för i år.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler