Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1835 ggr
htt
2012-01-07 04:05
0

"Gräsänka"

Japp, nu har jag varit ensam i prick en vecka och det är ytterligare en vecka kvar. 

Min pojkvän/sambo är utomlands med sin familj (jag är fortfarande riiiktigt besviken om att jag inte ens blev tillfrågad, trots att vi varit tillsammans i snart 3 år).

Hursomhelst, det har blivit mycket skräpmat, slarv med städandet och sena kvällar nu när man baaara har sig själv att bry sig om, haha.

Vet inte riktigt vad jag ville ha ut av det här inlägget, men…

Karmatarerskanise
2012-01-07 13:07
0

Vad tråkigt att du inte fick följa med.
Men ibland kan det vara skönt att bara bry sig om sig själv lite också :)

Maria
2012-01-07 13:42
2

Försök att njuta av din egentid så gott det går.

Jag vet hur det är att inte känna sig som en av "familjen" fastän man varit ihop länge.

Ett ex. min man fick pengar i julklapp av min svärfar (ganska mycket) och jag fick en duschcremeSkrattande Vi har varit ihop över 30 år, haha.

Jag bryr mig inte. Tycker mer att det är ganska komiskt.

/Maria

[FruStein]
2012-01-07 18:32
0

Taskigt att inte ens tänka på om du ville följa med. Däremot tycker jag att det är ganska skönt att vara själv ett tag, jag är en sådan person som behöver mycket eget utrymme.

htt
2012-01-07 18:34
0

#3- Jo jag blev lite less, självklart hade jag betalat själv för min resa och liknande, men jajja nu är det som det är! 

Det är ändå rätt skönt- ingen som bryr sig om jag faktiskt lämnar disk eller smutskläder på golvet, haha! Jag är den mindre ordningssamma i vårt förhållande.

Och dessutom har jag ju iallafall katterna som håller mig sällskap!

Buffaomini
2012-01-08 16:50
0

Skulle tycka att det var skönt att vara ensam ett tag själv. fast två veckor hade varit lite lång tid.

jag och min sambo har varit tsm i ca 5½år och gjort resor med våra familjer, då den andra inte varit med.
helt okej tycker jag..och han med :-)