Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 5564 ggr
[Clooney]
0

Funderande fetischist

Hej alla, det skulle vara kul att höra era synpunkter på det här: Jag är en kille med en fetisch för all sorts tajta kläder på Kvinnor, speciellt med strumpbyxor och högklackat. Min fru har aldrig på sig varken kjol eller nylonstrumpor självmant. Det börjar nu bli en riktig plåga för mig att tvingas vistas bland Kvinnor som klär sig mera kvinnligt på stan eller på jobbet. Kommer jag att dö utan att kunna varit tillsammans med någon som verkligen gillar att klä sig feminint? Även om min partner kan gå med på att "spöka ut sig" (som hon säger) för mig nån gång i månaden hemma, tycker hon det är ganska jobbigt och njuter inte alls av det, och det tar bort hela känslan för mig. Vi har pratat om det här mycket på sistone och hon tycker att det är fånigt av mig att alltid tjata om samma sak. Relationen mellan oss har gnisslat ganska länge av andra orsaker, och nu har det här blivit en till grej som står mellan oss.

Det är inte svårt för mig att gå igång UTAN att min partner har på sig de här grejerna, det är bara att jag tycker det är vackert och sexigt att se och känna. För en hel del år sen fanns det en tjej där jag jobbade som alltid hade på sig korta kjolar och strumpor med högklackat, långa naglar och tajta urringade blusar. Hon var väl inte supersnygg, men hon var oerhört skicklig på att sminka sig och byta utseende flera gånger om året genom att byta frisyr och färgade linser. Hon var några år äldre än mig och nästan det mest sexiga för mig var att hon var så ouppnåelig och sensuell, som en slags gudinna. Trots det här var jag tillsammans med en tjej på den tiden och hade aldrig tanken på att be henne att ha på sig vissa saker, det var bara bra som det var.

Alltså vill jag nu hitta en ny partner, nu när mitt enda barn är utfluget. Jag är en normalbyggd och  omtänksam kille som tycker om att laga mat och hålla rent och det är väl inte alltför svårt att hitta NÅGON, men jag vill ju också att min nya partner ska vilja klä sig på ett speciellt sätt, och kanske också vilja upptäcka lite mera avancerade prylar som t ex latex och piercings. Jag har börjat spana runt lite men det är ganska känsligt: jag vill ju inte inleda en relation med en trevlig kvinna som ser lovande ut i kjol och högklackat och sen upptäcka att hon inte alls tänder på samma saker. Eller ska jag fråga först, typ, "Jo…kan vi inte gå ut nån gång. Men först vill jag veta, tycker du om att knulla i strumpbyxor?". Tänk om hon gapskrattar och sen behöva mötas varje vecka i gymmet efter det… 

På de seriösa dejtingsajterna nämner ingen någonsin något om fetischer, och på fetischkontaktsajter verkar det mest handla bara om sex utan att tänka på hur man passar ihop. Jag söker helt enkelt en fast relation med en intelligent normalbyggd kulturintresserad kvinna…som måste tycka om att leka lite med nylon. Även om det kan tyckas lite löjligt att ha min fetisch som ett villkor, vill jag ju bara ha en normal respektfull relation om det nu skulle "klicka" mellan oss. Hur gör man egentligen för att hitta en vettig människa med samma fetisch? Finns det nån vettig dejtingsajt för det här?

/George

maaliiiin
0

Men du säger att du är gift? Ska du söka en ny kvinna medan du är gift?

hus-musen
0

Funderar oxå, gift?

Dejtingsajter är ju en djungel oavsett, det finns alltid folk som bara söker sex, folk som är intresserade av seriösa relationer kan vara svåra att finna.
Så gå med i  en sajt som stämmer in på vad du gillar och sen får du helt enkelt sålla och vara tydlig med vad du gillar och vad du vill ha. Googlade lite på latex och nylon+ fetisch, kommer upp en del sidor som kanske skulle vara något för dig.

Qui dormit, non peccat

[Clooney]
1

Tack för svaren. Jo, ta nu inte det här med att jag är gift så dramatiskt. Vi är båda här i läget och åldern nu där barnet/barnen blivit nästan vuxna, alla lån blivit betalda och ord som kär och förälskad låter som platser man besökt nån gång för länge sen på en annan kontinent och liksom inte kommer ihåg riktigt. Man bor i samma hus och sover i samma säng ungefär som gamla sjömän som seglar vidare tillsammans på sin rostiga skorv bara därför att vad skulle de göra annars om de inte kunde gräla med varandra? Jag snackar om att min fru skulle nog också må bra av att mönstra av och upptäcka en ny hamn/famn. Hon har också en tryggare anställning än mig, så rent ekonomiskt blir jag förloraren.

Livet tar slut nån gång, och det är något man kommer underfund med efter att ha begravt nästan halva släkten och när ryggen säger stopp. Och innan det blir för sent skulle det kännas skönt att få dyrka en någorlunda intelligent kvinna som har klätt upp sig lite bara för att det får henne att känna sig fin och sexig. Problemet blir att finna henne.

Vi kanske kan prata vidare senare. God natt.

/George

SandraNoSekai
0

Rekomenderar Darkside.se starkt!

Där är alla välkomna :)

DESU!~Cool

[Clooney]
0

Tack Susanne (för PM) och Sandra! Nu finns Clooney på Darkside också.

De flesta där verkar vara mycket avancerade och jag känner mig som en riktig amatör Skäms Kanske skulle jag behöva en lärarinna…

/kram från George

SandraNoSekai
0

Haha det är ingen fara :) You'll fit in in no time :)

DESU!~Cool

hus-musen
0

Haha, håller med, du kommer känna dig som hemma på ingen tid alls Glad

Qui dormit, non peccat

Pytteliten
15

För att moralisera lite så tycker jag att man tar diskussionen med den men lever ihop med först, innan man letar efter något annat!

Varför är många så rädda för singellivet? Lever man in ett dåligt förhållade så gör man slut/begär skilsmässa. Sedan, men först då, är man fri att göra vad man vill. Självklart kan det finnas varianter med fria förhållanden och liknande. Men trohet är ändå normen, så finns inget annat uttalat så är det säkert så partnern ser på det. Och är det inte så finns det ju ingen anledning att smyga med det nya, som så många verkar göra…

Sarah
0

Man ska inte ligga på sin dödsbädd och önska att man tetstat mer… men just de fetischer du nämner är inte så ovanliga. Tror inte att du kommer att ha problem att hitta ngn som är både smart och vacker :P

Sweelin
2

Otrohet alltså.

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

JossanH
1

Är båda med på det är det ju inte otrohet, men vet din fru inget om så bör du ju ta det här separationssnacket med henne innan du letar dig en ny.

Sajtvärd på Iller.ifokus