Helgen
Då är helgen här. Hittade du på något igår, och hur ser resten av helgen ut?
Igår kväll jobbade jag, kom hem, blekte håret, kollade film och sen sussade gott :)
Idag har jag varit redig, vi tog en promenad efter morgonkaffet, åt brunch när vi kom hem, så har jag bakat bröd och ikväll blir det mysmiddag.
Imorron ska vi städa och besöka föreningen och lämna in förslag på förbättringar :)
/Christine

Ikväll ska mina föräldrar och sambons föräldrar mötas för första gången
#1 Najs med mysmiddag :)
#2 Oj vad spännande :P Hur tror du det kommer gå?
Gårdagen var jag till tandis med äldsta barnet och så blev det en tidigare intagning av hästarna då det blåste storm och snöade isflingor. Usch.
Åt en mysig middag med familjen och hade gjort en blåbärspaj till efterrätt då det var min mans födelsedag.
Idag har jag följt med på bandyträning då största barnet spelar och pappa i familjen tränar alla.
Sen har det nog mest varit tvättning och ett pass med snabeldraken.
Svärfar kom över också på en fika.
Morgondagen får vi se vad den har att bjuda på

Jobba jobba jobba… haft semester och måste förbereda en presentation tills på tisdag och undervisning till torsdag. Man får alltid jobba igen ledighet ;)
Just nu är jag överöst med jobb, så jag sitter hemma och korrekturläser, skriver och försöker kläcka kreativa idéer.
Ingen pojkvän i stan (han bor i Zürich numera), så jag har inte så mkt till socialt umgänge kvar här; försöker således att använda även min lediga tid till att "arbeta mig härifrån".
Lite senare i kväll, skall jag nog kika på en film, alternativt Skype:a lite. :)
Idag ska jag bara dega, men imorgon ska jag på fika hos en kompis.
Igår var jag i skolan för en timmes lektion, idag har jag inte gjort nåt speciellt, och imorrn blir det kanske iväg till affären men jag vet inte. Gör inget egentligen, håller mig met hemma. Lämnar ibland inte ens rummet mer än då jag ska på toa typ..
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

#3 det verkar ha gått jätte bra alla pratade o skrattade
Igår var ja hemma hos en gammal vän och träffade massa nya! :) så himla kul det är när man hittar tillbaka till gamla och även hittar nya som man direkt känner att man trivs med! :)
#3 - Mysmiddagen blev sådär, missbedömde helt tiden på när potatisen skulle vara klar jämfört med fläskfilén, jag hade tänkt finmiddag med finporslinet och sambon dukar med vardagsporslinet (finporslin är ändå till för att användas!), dessutom tar jag i stektermometern det första jag gör när jag tagit ut köttet ur ugnen.
Men, maten blev god ändå, det blir inte alltid som man tänkt.
/Christine