känner mej utnyttjad :(
har snackat med en kille ett tag över skype, och vi kom bra överens direkt, så vi sågs ett tag, och det visade sej att vi har en hel del gemensamma vänner, vi snackade mer & smsade en hel del, och det bestämdes att han skulle komma förbi hem till mej & hälsa på, en sak ledde till den andra & vi hade sex, tyvärr var ju inte riktigt förståndet med på det hela, så det blev oskyddat :/ (extremt jävla puckat)
nu sen den dagen har jag inte hört av honom alls, och såg igår på hans "skype namn" att det stog I <3 ***** *****
så nu känner jag mej otroligt sårad & utnyttjad :(
jag tyckte verkligen om honom, och trodde verkligen inte att han skulle bete sej såhär
det värsta är ju alla risker som kan uppkomma iom att vi inte tänkte oss för :/
Vad betyder det han skrivit?
Har han inte hört av sig så säger väl det tyvärr att han tappat intresse.
/Maria
Visste ingen av vännerna till er att han hade en partner?
Förstår att det känns skit. Tycker du ska prata med honom och fråga hur han tänkte. Och gå och testa dig. Är han sån som har sex med många trots partner så vet man aldrig vad han kan sprida runt.
hm..vilket svin till kille må jag säga! du måste gå o testa dej för är han sån så vet du inte vas han kan ha för sjukdom "down there" o strunta i den där killen han är inget o ha.
<3 kärlek <3
#1 det står att han älskar ngn annan, men han ska inte vara i ngt förhållande enl gemensamma vänner
#2 & #3 jag ska in till VC idag för lite andra grejer, men jag ska passa på & be dem göra tester på "det vanliga" också, jag förklarar helt enkelt situationen
jag har skrivit till honom både på sms & skype, men han verkar inte bry sej om att svara ens :/
vilket visar hur falsk han egentligen är, ena stunden så är det mer eller mindre spamvarning på hur mkt han har skrivit, och nästa sekund så får man inget svar alls :(
#4 Tack för förklaringen.
Bra att du ska testa dig. Tror tyvärr att du kan glömma denna killen och förhoppningsvis träffa någon som du är värd istället
/Maria
det värsta vore nog ändå om jag blir gravid, jag har genomgått en abort tidigare, och det var bland det svåraste jag någonsin gjort, och jag har lovat mej själv att inte genomgå det igen, trots att jag gång på gång sagt att jag inte vill ha barn
#6 Oj, använder du inte P-medel?
#7 P-piller & P- stav kan jag inte använda då mostrar & mor fått blodproppar av det, och P-spruta funkar desvärre uselt på mej då jag är väldigt nålrädd :(
Han ville alltså bara ligga med dig och dra?
Och nu gillar han nån annan, en player gott folk!
Hur har det gått, har du kommit iväg och testat dig?
Håller för övrigt helt med de andra, du är värd bättre! Inte meningen att låta okänslig nu men på sätt och vis var det ju bra att du fick reda på att han är ett svin nu. Jag menar, tänk på tjejen han nu är ihop med. Hon kanske inte har en susning om hur illa han kan bete sig och kanske inte ens kommer få reda på det förän om flera månader. Och efter ett så långt tag i ett förhållande så är det ju väldigt svårt att slita sig, även om man upptäcker att partnern kan vara ett svin.
#9 tydligen :(
men jag har fått en gemensam vän att framföra en liten hälsning till honom, så får jag väl se om jag här från honom efter det
(mer hot än hälsning)
#10 fick tillbaka provsvaren idag, och det fanns inga tecken på infektion eller sjukdom, men hur det blir med graviditet vet jag inte ännu :/ men borde veta om en vecka eller så