DESPERAT !
Aa det är nog lättast.
Men är det inte relationer iFokus ?
#1 Jäkligt onödig och omogen kommentar!
#2 Visst har du hamnat rätt :)
Har du inte lagt märke till om han visat något intresse för dig? Har du provat "flirta" genom ögonkontakt?
#3 håller med dig !
Ja det har jag ganska mycket tror jag iaf men han kanske tycker att jag är för anorlunda för det är jag men inte så mycket tror jag inte iallafall…
Jag följer inte strömmen om man ska säga så 
#6 Att inte följa strömmen kan vara väldigt attraktivt, om killen gillar det.
Vad är det som gör att du inte vågar prata med honom? Skulle du våga skriva?
Åh jag kommer ihåg när jag gick i skolan och var kär för första gången :D Den pirriga känslan försvinner inte i första taget.
Men som 7 skrev. Vågar du skriva till honom?
Du kan ju lämna en lapp eller kanske skriva på msn. Eller varför inte sms? =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Ja det kan ju funka men det blir pinsamt om han iggar mig sen "Isf" om jag gör det. Men det kan ju funka
Men det kan ju gå åt pipan 
de kan alltid gå åt pipan. Men om du inte spelar så kan du heller inte vinna=) .
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
#0 Du måste ju inte omedelbums säga att du är kär i honom eller fråga om han är kär i dig, sådan direkt kommunikation kan jag förstå att du tycker är pinsam. :) Prata med honom om helt vanliga ämnen, skämta och umgås och känn av hur han beter sig mot dig. Vem vet, han kanske är precis lika intresserad av dig, och har du tur så tar han första steget. ;) Man brukar märka när motparten är intresserad, men det kräver vanligtvis att man umgås och pratar med varandra. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Bra inlägg #11.
Jo ni har nog rätt får hitta rätt läge 
#13 Berätta gärna hur det går. 
#14, Det ska jag allt 
Putt! Hur har det gått? =)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Det har gått bra vi har blivit bra kompisar och han har börjat krama mig osv så jag tror att han kommer ta ett nytt steg snart
Tack för alla tips :D
#17 kul! Grattis
#17 Vad roligt! Grattis till dig! Hoppas det går bra med killen och att han är intresserad av dig med. Om inte så har du i alla fall fått en fin vän.
# 17 Grattis! Lycka till