bara till för sex?
Idag tog min ex kille kontakt på msn o det har han aldrig gjort innan.. jag tyckte det var nåt konstigt o sen fick jag reda på att det var för han var bakis kåt,, då passar det tydligen.. jag hade på känn redan i förhållandet att han bara ville ha en sak med mig.. att han aldrig brydde sig om mig utan såg mig som en levande madrass o nu känns det lite som jag kände rätt…

Boys are stupid throw rocks at them!
Ja, det finns ju en del idioter lite överallt. Hade jag varit du så hade jag totalt ignorerat honom och även blockat på msn. Kn***a får han göra nån annanstans.
Trots detta vet jag att det finns tjejer som fortfarande har känslor för sitt ex och gladeligen låter sig utnyttjas i en slags falsk förhoppning om att förhållandet ska återuppstå. Dessa tjejer är naiva och blandar ihop sex och kärlek och känner heller inget egenvärde.
Men du är ju själv helt på det klara med vad han är ute efter, du kanske bara bör ignorera honom, helt enkelt?

Jo vi har sagt att vi ska vara vänner eftersom vi träffas rätt ofta eftersom min bästa kompis lillebror e bästa kompis med denna kille.. jag tänker inte ligga med honom för det e inte min stil att ha sex med ex..tack o lov att jag inte har känslor kvar frö honom.. jag blev bara sur för jag ville inte tro att han var sån…

#3 är inte alla sånna??.
Hehe, mitt ex anndvände mig oxå som madrass. Han kom hem till mig, gjorde det han ville, sov och åkte hem typ. Han va i princip aldrig med mig heller. Nu såhär i efterhand vet jag att han hade andra osv.. Han har oxå tagit kontakt med mig senare fast han inte hört av sig tidigare och velat haft sex..
Det är just sådant här som får mig att HATA KILLAR OCH SEX!

Jag bryter helt med mina ex. Det kan man göra om man inte har barn ihop, annars går det ju inte. För mig får det vara ett avslutat kapitel, jag vänder blad och går vidare.
#6 Hehe, man kan ju bryta med barnens pappa oxå, beroende på hur situationen ser ut.. Eller håller du inte med?

#7. Jo, beroende på situationen så kan man det. Finns ju många orsaker till att man måste bryta helt. Men oftast har man ju delad vårdnad på något sätt och då är det ju nödvändigt att kommunicera. Nu har jag ju ingen erfarenhet av det eftersom jag är gift med mina barns far ;)

#8 Jo, precis, det var lite det jag ville komma fram till.. Men om man har barn med ett ex och det inte finns BRA anledningar till att man bryter helt så tycker jag att man har skyldighet att komunisera med exet för barnets skull.. Så precis som vi säger, det berors ju på situationen.

#10. Håller med dig där.

#12 Han är uppenbarligen inte bara dum- han är blind också! Gör dig en tjänst och glöm honom fort!
vilka underbara ögon! Och vilka ögonbryn! Och jag vill ha dina läppar! Inte är du ful inte, jag ser en underbar vacker tjei, som han har gått miste om och nu forsöker han racka ned på dig för att det skall framstå som att han inte förlorade en fin tjei (för så har jag bestämt att det är ;D)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#12 Heller med vad restan har skrivit, du är inte ett dugg ful! Dessutom är vi alla vackra på vårat eget vis, öven fast vi har ett öga som är snett, är utan ett öra, det saknas en arm eller vad det nu kan vara. Tycker inte du är ful, snarare söt!
"The Beauty is in the Eye of the Beholder"
Med så olika smaker vi har, så finns det alltid någon som tycker vi ser bra ut, eller har "Det". Likväl som att det finns de som inte skulle komma ihåg att de mötte oss på gatan.
Vet man något om en person så brukar man undermedvetet påverkas. Gillar man personen uppskattar man också oftast det yttre mer än man gjort om det var en okänd, och vice versa.
Dessutom, det han har sagt och du tolkat som att du skulle vara ful är inte riktigt samma sak. Men jag förstår att man ofta tolkar det mer negativt än vad det är. Jag tror det i grund och botten handlar om stor osäkerhet och avundsjuka från honom gentemot sin kompis, än att det handlar om dig. Det är min erfarenhet från dylika kommentarer.
mvh Martin