Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1935 ggr
moonii
22

Jag gjorde det.

Jag gjorde det, och jag är så glad! Jag tog tag i hans hand, berättade för honom att jag tyckte om honom och pussade honom. Jag är så jävla glad för att jag gjorde det, för han verkar känna likadant, och han var för blyg för att göra det själv. Jag är så kär, så kär, så kär! ^^

Brukar ni fråga om ni är tillsammans, eller ser ni det som en självklarhet när man har visat för varandra att man tycker om varandra?

Karmatarerskanise
1

Vad kul att läsa Skrattande

Jag brukar oftast fråga, känns bäst så. Men en del bara märker när man blivit ett par!

JustMySelf
1

Vad roligt för dig!

Jag är tyvärr lite mesig när det kommer till att ta första steget till sånt "känsloprat", men önskar verkligen att jag kunde göra det, som du! Men jag ser det aldrig som att jag är tillsammans med någon innan vi gemensamt har bestämt det :)

Karmatarerskanise
0

#2 Javisst var det modigt av TS att göra som hon gjorde :) Jag är också för feg för sånt :P

[snayn]
0

Grattis mooni!

[FruStein]
0

Man kan fråga "Hur ser du på vår relation". Lite elakt att bolla över på den andra, men det är effektivt i alla fall! ^^

Denna kommentar har tagits bort.
Maria
2

#6 Det här låter som något privat som borde tas via mail eller PM.

Trist att sitta och läsa andras personliga problem två personer emellan.

/Maria

JustMySelf
0

#6 Jag håller med #7 du borde inte skriva allt det där här.

moonii
3

Tack allihopa! :) Vi har varit tillsammans ''officiellt'' sen alla hjärtans dag nu ^^ Han var och hälsade på hos mig igår, vi åkte sen in till stan och var ute och gick i parken i 2 timmar. Det var en av de mysigaste stunderna jag varit med om :D

Arinya
0

haha ååh det känner jag igen, båda så fruktansvärt fega och sen blev det som om han vore fem och frågade "om jag skulle fråga dig ifall du ville bli tillsammans med mig hade du sagt ja då?" ååh vad jag älskar nykära! grattis grattis :)

[Mairah]
1

Grattis från mig med Glad