paus förhållande.. hjälp
hej jag och min kille har vart tillsammans i 6 månader snart 7 månader vi har gjort slut en gång sen blev vi tillsamman igen så bråkade vi 2 elr 3 gånger så idag sa han att han vill ta en paus för så frågade jag honom vrf så säger han att det är stressig och han känner sig som att jag och han är bästa vänner, så blev jag jätte ledsen jag vet inte om jag ska väntar på svaren elr går vidare , jag älskar honom otroligt mycke och han betyder vänligt mycket för mig. kan ni hjälpa snälla , ska jag går vidare elr väntar på svaren men om pausen sa han att han kommer inte deljta någon elr håller med någon annan.
Känns som om ni behöver prata ut om detta ordentligt. Du har en massa frågor som är obesvarade och du måste ju få klart för dig hur han tänker och vad du själv vill.
Det kan ju vara så att han tycker det är jobbigt att göra slut och att då säga att han vill ha en paus kan vara att det inte låter så farligt. Han säger dessutom att han har mer vänkänslor för dig och det är en varningsklocka tycker jag.
Efter såpass kort tid så borde man fortfarande vara ganska förälskad.
/Maria