Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 4668 ggr
[mia-38]
4

Pinsamma situationer

Måste berätta vad jag nyss gjorde…

Jag skulle säga till sonen och hans tjej att de kan ta frallor i köket om de vill ha.
Knackar på dörren och väntar…öppnar….och där ligger de och håller på….Hmmm…

Snacka om att jag skämdes!!!!!

Har ni gjort nåt pinsamt?

MimmieM
0

hahahahaha

Carpe Diem

[LucyInTheSky]
1

Hi hi oj då..

Jag är ganska duktig på pinamheter..

Det absolut värsta jag gjort tror jag är när jag gick hem från affären och när jag kom fram till lägenheten såg jag att mina katter satt på balkongen. Två svarta katter, Ebony och Sigge. Då ropar jag glatt: Hej min små svartisar!

Vilka människor står då i busskuren precis bredvid och tittar väääldigt konstigt på mig? Jo två väldigt mörkhyade killar som säkerligen ska till stan… *sjunka ner genom marken känsla*

Grabbarna tittar på mig och tittar sedan upp på balkongen och på mig  igen och börjar gapskratta..

Kanske kan ni gissa vem som skyndade sig in i lägenheten.. Yieks..

viktoria91
0

#2 haha! det hade jag velat se=)

[LucyInTheSky]
2

# 3 Jag är glad att det inte var mer än vi ute just då GladSkäms, fast dom hälsar på mig i affären nu mera.. ha ha.. Så kan man oxå fixa nya bekanskaper.. Yieks, säger jag bara.. Skäms

Bergspuman
0

Här är en till som skulle kunna skriva en bok om Pinsamma Situationer.

Jag har inte så lätt för namn och ansikten.

Igår var jag på studentmottagning, för en väninnas yngsta dotter. Det var bara familjen på bägge hennes föräldrars sidor, och så jag.

Jag känner ju hennes släktingar och har träffat alla, men ändå, när jag ska presentera mig för dotterns pojkväns föräldrar, så kommer jag helt plötsligt inte ihåg vad HON heter. Alltså min väninna.

- Hej, jag heter xx och är väninna med …. eh, vad är det hon heter nu igen…. zzz's mamma!

Stod även och pratade med min väninnas svägerska, om när vi sist träffades, och trodde att det var vid hennes äldre dotters student, 4 år sedan. Säger helt fel namn: säger min väninnas namn!

Och svägerskan tittar underligt på mig och säger Men det är ju JÄTTELÄNGE sedan! Har vi verkligen inte träffats sedan dess?

Då kom jag på vad jag sagt.

Skäms

Lenore
0

Jag är inte någon som precis brukar skämmas över saker men en grej som jag minns var väldigt pinsam. Jag och min sambo hade precis blivit tillsammans, vi hade väl varit ihop i två veckor eller så, och bodde då fortfarande hemma hos våra föräldrar (vi var 16 och 17 år gamla).
Vi var alltid tillsammans och efter en vecka ihop spenderade vi varje natt tillsammans och denna natten hade vi sovit hos hans föräldrar. Nykära som vi var hade vi vakna större delen av natten och haft sex.
På morgonen kallade hans mamma ner oss till frukosten och när alla var samlade frågade hon om vi hade sovit gott. Hans lillebror (då 13 år gammal) sa då "Nej, för dom förde ett jävla liv hela natten!" och tittade surt på oss. Usch så pinsamt det var. Alla blev tysta och jag tittade bara ner i bordet. Tack och lov började hans pappa prata om annat men vi stack hem till mina föräldrar sen och stannade där i flera dagar. :P
Jag trodde verkligen att vi hade varit tysta, hans bror hade nämligen rummet intill men tydligen inte tillräckligt! :P

ChristineL
0

Men fy vad pinsamt! Haha :P har nog inte varit med om nåt liknande. Men däremot ett pinsamt missförstånd. Bodde med mitt ex då hans syster ringer och frågar varför vi berättar för deras mamma att vi kollar på porrfilm. Eh, va liksom? Nej, det är väl ingenting vi berättar om säger han. Och vi hade inte ens kollat på porrfilm då heller för den delen. Efter lite funderande kom vi fram till att han antagligen hade sagt "Vi kollar på film" och hon hade hört "Vi kollar porrfilm"

Så kan det gå :P

[RoxannaH]
0

Måste ju berätta om när jag och min sambo efter någon vecka tillsammans hade sex vid typ 22 tiden på kvällen, haha. Hans kompisar hade sagt att de kanske skulle titta förbi. Men eftersom de inte kom så trodde vi att de inte skulle det heller. Så precis när killen kommer så knackar det på dörren! Han for upp med en jädra fart och på med mjukis byxor och t-shirt och fram efter bössan och tänkte skrämma dem. Jag sitter upp helt naken och försöker klä på mig då jag ser två i sovrumsfönsret och var säker på att de såg mig!! Gud vad jag skämdes. På med kläderna och precis klar så hör jag att han släppt in dem. Så jag går upp och hälsar och frågar vart sambon tagit vägen, då säger hans ena kompis att han är inne och tvättar kuken i badrummet. Haha. Jag höll på att dö. Han hade ju kondomen på sig när han drog på sig kläder!! Haha. Och så hade en av hans kompisar sin tjej med så han vågade inte avlossa ett skott med bössan heller som han tänkte göra för att de skulle sticka. Gud vad jag skämdes efter det sen!! :P

Bergspuman
0

Ja, ok, nästa pinsamma minne.

En lite äldre historia.

Jag hade just träffat min förre man, det var första omgången vi var tillsammans. På sommaren skulle vi till Finland och träffa hans släktingar. Vi bodde på ett pensionat i byn. Så en kväll hade vi sex, men mitt under akten bet en mygga mig i skinkan så jag for upp och skrek.

Hans yngre bror skulle också till Finland och var på väg, men vad jag INTE visste, var att han redan anlänt, samma kväll, och hade rummet intill oss. Och han hörde alltsammans, sexet, mitt skrik, osv. och gjorde förmodligen sin alldeles egna tolkning av det!

Morgonen efter ligger jag naken i sängen under bara ett lakan (det var inihelvete varmt i rummet), då spatserar min svåger in i rummet med ett brett leende och ska hälsa på mig. Det var första gången vi möttes. Jag kunde alltså inte resa mig upp för att hälsa, eftersom jag var näck!

Det breda leendet kom sig av att han visste exakt om vad som försiggått, något jag fick veta långt senare.

I det momentet ville jag ha en trevlig liten fallgrop. Har nog aldrig känt mig så himla dum som då, liggandes naken i sängen under bara ett lakan, och vara tvungen att säga Hej till min svåger, för första gången!

[RoxannaH]
0

Haha åh gud vad pinsamt! :)

bellanova
2

En varm o vacker junidag blev jag plötsligt glassugen och ska gå till kiosken för att köpa Precis utanför ytterdörren kommer sonen på 14 med 3 tjejkompisar.Tänkte då att jag köper glass till oss alla.När jag kommer hem hör jag hög musik från vår altan på 2 vån.Ok tänker jag o går upp med glass till dom .Öppnar altan döreno ser dom ligga i solen alla 4-helt nakna .Försökte se obesvärad ut o gav dom glassen o gick snabbt ut.Kände mej pinsam

Wolfgirl
2

Jag skulle för första gången åka tåg från göteborg till falun och var väldigt nervös. Så innan tåget skulle gå blev jag bara så tvungen att gå på toaletten. När jag kom ut från toaletten började jag små springa lite för nu skulle ju tåget snart gå. Helt plötsligt stannade jag upp och märkte att en massa människor på stationen stirrade på mig. Hmm tänkte jag vad har jag nu gjort. Tittade bakåt och till min fasa…. där på golvet som en trogen hund hade pappersrullen följt med från toaletten.Det låg ett långt vitt streck av papper bakom mig och i andra änden ett par meter bort låg en tom rulle och nästan hånflinade åt mig. Pappret hade fastnat ordentligt bak i byxan då jag hade haft så bråttom med att klä mig efter toalettbesöket. Pinsamt…..

JustMySelf
1

Jag gör pinsamma saker hela tiden, försöker förtränga minnena dock… Flört

[Tvillingen]
1

Detta hände förra året.
Jag och min dåvarande pojkvän var ensamma hemma, och vi hade självklart sex. Min mamma hade tagit en promenad och tydligen glömt låsa dörren.
När vi var klara gick vi båda ut nakna i köket, varpå vi hörde någon dra i handtaget och min kille rusade in i mitt rum igen. Där stod alltså min mamma i hallen, jag helt näck i köket med en plastpåse för brösten och min kille naken påväg in i mitt rum..det var så sjukt pinsamt för hon kunde se in både i köket och i mitt rum där hon stod i hallen. Hon ropade bara "OJDÅ" innan hon gick ut igen och stängde dörren. Var nog det pinsammaste som någonsin hänt mig!

81an
0

när jag va ihop me mitt x så hade vi vart på fest.  vi kom hem nån gång på natten o jag hade slängt av mej alla mina kläder ( va naken asså) sen hade jag gått på toa för att kissa o somade sittandes hela naken på toan me dörren öppen, för jag vakna efter , va jag tror o hoppas, en stund o upptäcker mej sj i denna position, pinsamt värre me tanke på att han bodde hemma hos sin pappa o vem vet om hans pappa hade sett mej haha :P

<3 kärlek <3