Bästa dejten?
Vilken är den bästa dejt du har varit på? Och hur ser din drömdejt ut?

En mysig dejt jag hade var en promenad på strandvägen i hbg. Mysigt att gå o prata o kolla ut över vattnet då o då, det funkade ej med den killen men det var ändå en bra dejt
#1 Ja här finns en del mysiga ställen att prommendera på i den här staden. Speciellt sommarhalvåret :)
Jag har väl bara varit på en "dejt" om man nu kan kalla det dejt. Vi stämde träff på ett cafe och satt och pratade i 5 timmar tills dom stängde. Det är han jag bor ihop med nu
#4 Vad härligt! Tänkte när jag läste till "5 timmar" att han säkert blev din pojkvän =)
Bästa dejten jag har varit på var nog bowling :) Fast jag vet inte om det berodde på det vi gjorde eller om det berodde på sällskapet ;)
En bra dejt för mig ska vara lättsam, gärna innehålla god mat, och då självklart vara med någon man är intresserad av.
Min bästa dejt var nog första träffen med mitt numera föredetta pojkvän.
Min vän hade poolparty en varm sommardag och vi hade burit ut sovsäckar, täcken & kuddar senare mot kvällen (otroligt skön sommarnatt) och tände en brasa på tomten.
Jag och killen satt bredvid varandra hela kvällen och pratade om diverse saker, allt mellan himmel och jord.. Slutade med att vi var vakna hela natten under stjärnhimmeln till den sprakande brasan 
Tog inte lång tid innan vi blev ett par efter det..
Dock var förhållandet rena helvetet, han hade så mycket skit under ytan tyvär…
Numera lycklig tillsammans med en annan sedan 9 månader tillbaka :)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Jag var på mitt livs bästa dejt häromdagen. Jag hämtade honom på stationen på kvällen, vi åker tillsammans och handlar. Lagar världens godaste mat när vi kommer hem. Efter middagen förflyttar vi oss till sofforna framför brasan, lyssnar på musik han skriver och pratar om allt. Sedan går vi ut till min jacuzzi och pratar om allt mellan himmel och jord till sent in på natten. Jag har aldrig varit med om att det någonsin har gått så naturligt och lättsamt. En fantastisk känsla!
Måste väl vara första dejten jag och min nuvarande var på (eftersom det har lett till att vi numera har köpt hus och planerar både barn och bröllop ;))
Vi träffades på krogen första gången, när det var dags att gå därifrån bad han om mitt nummer, ringde upp efter ett par dagar och ville bjuda ut mig på middag. 3-rätters på Grand hotell blev det, massa prat, film och flera träffar blev det :)
Efter det hade vi bästa dejten på alla hjärtans dag i år då han friade :D
/Christine