systerkärlek
Jag drömde den mest fruktansvärda drömmen inatt; att jag bråkade med mina systrar. Jag minns inte hur drömmen började men de var otroligt besvikna, arga och ledsna på mig och alla tre gaddade ihop sig mot mig. Det var en fruktansvärd känsla! Drömmen slutar med att min äldsta syster går upp i det rummet som är mitt i drömmen (hus/rum existerar inte i verkligheten) hon ska just lägga sig på sängen och gråta när jag ska göra detsamma och ber henne snällt att lämna rummet för dte är faktiskt mitt, då bryter hon ihop på sängen och jag likaså på golvet, jag vaknar ur drömmen precis när jag faller ner på knä med andan stoppad i halsen och gråten forsar ur mig. Vaknar snyftandes ch tårarna rinner. Jag vill aldrig någonsin drömma sådana hemska drömmar om mina älskade systrar!
Det är de absolut bästa systrarna i världen!
Kommer träffa alla systrarna på lördag då ena systerdottern har 4-års kalas, vill ge ngt fint till mina systrar, ngt som verkligen betyder ngt.
Har ni några tips eller idéer på "saker" man kan ge som beskriver sin kärlek till sina systrar? Tex en viss blomma, en färg, sten etc. Många saker har ju betydelser och undrar mest om ni känner till ngt sådant?

Spela marit bergmans I will always be your soldier, för dem. Den handlar om syskonkärlek och är himla fin.
Ursäkta TS för att det blir lite OT, men finns det någon som har fler tips på fina syskonlåtar?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Något sorglig låt…