Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 1702 ggr
[mia-38]
2012-03-22 06:02
0

Lustig känsla

Har träffat en karl över nätet.
Vi sms:ar en del.
Men jag har en känsla av att något inte står rätt till där.
Han skrev till mej att han blev av med körkortet för två år sedan och fick ta om det. Varför undrar jag då? Jag ahr inte ställt frågan…än.

Under veckan så har både han och jag vart tysta via sms till varandra. Jag blev lite tveksam.
Dels på avståndet och sen denna känslan jag har.

Igår skrev han förlåt för att han inte hört av sej…jag svarade.
Sen skrev vi inget mer på kvällen.
Klockan 00.05 kom det ett där han skrev att han saknar mej….
Jag svarade inte då jag inte ville börja sms så sent.

Klockan 5 nu på morgonen skickar han typ ångerfulla sms…..och att han vill träffa mej över en fika…igen..
Vadå igen? Jag har inte träffat han innan.
Han hinner skicka 3 sms när jag duschar om förlåt odiv.
Känns konstigt.

Är han nykter?
Han verkar ju vart uppe hela natten.

Vad säger ni om detta?

hus-musen
2012-03-22 10:13
0

Kan vara så att han förlorade körkortet pga onykterhet eller fortkörning. Det är väl de två alternativen som finns förutom vissa sjukdomar. 

Vad spelar det för roll om du frågar? Frågar man inget får man inget veta. Han sitter ju på svaren och vill uppenbarligen ha kontakt med dig.

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
2012-03-22 12:11
0

Angående körkortet förstår jag inte varför du inte frågat.

Angående att han skriver ångefulla sms så undrar jag vad är det han ångrar?

Med tanke på att han skriver flera stycken efter varandra trots att du inte svarar, så känner jag att det är något som inte stämmer med honom. Sedan vad det är vet jag inte. Kan vara att han bara är en osäker person. Men jag hade nog brytit kontakten om han inte kunde ge en bra förklaring.

[mia-38]
2012-03-22 16:41
0

Det har liksom inte blivit av att jag frågat han om körkorten. Och jag tror jag hoppar det med då jag känner en mysko känsla kring denne mannen.

Ja Hera….jag känner med att nåt inte stämmer.
Han skrev att han ville träffa mej igen….över en fika. Vadå igen? Vi har inte träffats än alls.
Och att han vart dum som inte hört av sej på några dagar…Men vadå igen? Det har ju inte jag heller gjort.
Messade han ens till rätt flicka tro? hahhahaha…Cool

Sen tyckte han att jag är en arbetsnarkoman för att jag går till mitt jobb även om jag har värk.
Varför inte?Förvånad

När han skrev på MP igår och jag inte svarade, han skickade ett sms men jag svarade heller inte på det. Då borde han fatta att jag inte vill.
Sen kommer det ett sms klockan 00.05 där han skriver att han saknar mej. Men kan man sakna nån man inte ens träffat?
Jag svara inte på det heller.

Sen idag klockan 5 så skriver han dessa andra konstiga sms…som jag svarar på.

Hmmmm…näää..detta känns inget bra.

Tack för era svar. Flört

Karmatarerskanise
2012-03-22 16:52
0

#3 Och man ska lita på sin magkänsla :) Det finns bättre män där ute, män som inte är konstiga ;)

[mia-38]
2012-03-22 17:08
0

Jag vet Hera,,,Skrattande

Tack för att ni lyssnat…

Karmatarerskanise
2012-03-22 17:10
0

#5 Det är det vi finns här för Mia :)