Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1981 ggr
Karmatarerskanise
1

Kittel i maggropen

Det är himla underbart att känna kittel i maggropen när man tänker på den man tycker om :)

Känner du så för din partner eller någon annan?

examynia
2

om du menar som att de pirrar till i magen?

i så fall…ooooooooooooooh ja:P

tex den vecka han jobbar kväll å jag sitter hemma å väntar på att han ska komma hem.. å jag hör ytterdörren å vet att de är han.. då pirrar de imagen för jag vet att jag kan slänga mig runt han å bara pussa på honom:P

Karmatarerskanise
0

Kan man känna så alltid, eller är det bara i början?

Ni som har varit ett par i flera år, kan ni fortfarande känna pirret och kittlet?

ettlitetalias
1

Jag känner fortfarande lite pirr i magen och vi har varit tillsammans i 4 år :)

Vyer
2

Jag känner så för min partner… men även för andra ;)

examynia
1

vi ha rvarit tillsammans i två år. vet inte vad du menar med flera år men ja…

pyromanen
1

#2 Min erfarenhet: Funkar även efter 12 år, fast inte hela tiden alla 12 åren. Det liksom går i vågor, det kommer ibland perioder med för mycket jobb o vardag o kräksjukesmåbarn där det mer handlar om överlevnad och att få ihop vardagen och sen kommer det jättehärliga perioder.

Karmatarerskanise
0

Verkligen kul att läsa :)

Maria
7

Jag kan fortfarande känna pirret fastän vi har varit tillsammant  32 år i årTyst

Det räcker att man varit ifrån varandra lite så känns det lika gott att få vara tillsammans igen.

Han är fortfarande samma 24-åring som jag blev så förälskad iKyss

/Maria

examynia
1

#8 underbart!! :D så vill jag åxå ha de i framtiden..=)

[Malin3033]
3

Vi har precis träffats så här är det minsann ordentligt pirr i magen varje gång! När jag ser honom på stationen (vi bor i olika städer) så blir det ett sådant lyckorus att jag knappt vågar möta hans blick i rädsla att falla handlöst ner i marken. Att Han står Där och väntar på bara Mig. Underbar känsla!

Sarah
2

5,5 år och det går i vågor, men absolut finns det kvar :)

[trewq]
2

Ja men visst pirrar det i magen, men inte bara för någon speciell. Att leva ger en en liknande känsla :D

[Mairah]
2

Pirret finns fortfarande kvar efter 20 år tillsammans Skrattande Särskilt om man varit ifrån varandra ett tag Flört

Sen finns det såklart perioder då man känner sig mindre pirrig. men sånt är livet.

[Tovab]
2

Jag känenr det där lyckoruset, pirrande i magen och blir alldeles varm varje gång jag ser han ännu efter 5 månader så det borde väl fortsätat tycker jag Flört