Earth Hour

Nej jag kommer tyvärr inte att släcka allt, men ska iaf släcka alla lampor utom i det rum jag befinner mig.
Detta är inte för att jag inte vill delta utan för att jag är väldigt mörkrädd och ensam hemma i helgen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag kommer inte att "delta", Earth Hour känns vädligt meningslöst.
Tycker man ska göra nåt som förslår istället. T.ex. förbättra sina vanor hela året t.ex. genom att släcka i rum när man inte är där, inte ha grejer på stand by, ja, massor finns det man kan göra.

Håller med pyromanen. Jag släcker inte under earth hour, däremot har jag varit ute och föreläst på earth hour evenemang den här veckan. Att vara miljövänlig borde man tänka på jämt och inte tro att en timme räcker. Sen bor även jag ensam i skogen och det blir väldigt mörkt :)
Timmen är ju inte till för att spara el, det är en demonstration.
Jag brukar släcka ner allt utom kyl och frys.
Men självklart tänker jag på detta även utanför denna timmen. :)
Samma här. Här släcker vi ner det som går ikväll
Kan väl komplettera mitt inlägg med att jag tycker det är positivt att man uppmärksammar frågan en dag om året. Dock tror jag faktiskt många missförstår och tror man gör nånting bra energimässigt genom att släcka en timme och inte ändrar något resten av året. Så visst, kör earth hour men komplettera med att göra nåt resten av året både själv och med att försöka få andra göra nåt.