Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2740 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad är du tacksam för?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är du tacksam för?

Karmatarerskanise
1

Jag är tacksam för att jag har en sådan underbar mamma som jag har. Jag är också tacksam för att jag har hälsan.

Och numer är jag tacksam för att jag hittat en sådan kille som jag hittat :)

[trewq]
1

Tacksam för alla erfarenheter, bra och dåliga, att jag fått se andra länder och rest runt. För min frihet, och styrka och för musiken, och tacksam för att livet ger en friktionen till glöden där inom

Sedan vet ja ginte riktigt. Har ingen direkt människa som jag är riktigt tacksam för faktiskt. Men det kommer väl.

pyromanen
1

Oj! Det är mycket det!

Jag är tacksam för att jag fått föda fram 3 friska och fina barn, tacksam för att dom är glada och välfungerande och trivs. tacksam för att jag hamnat ihop med en man som jag passar så bra ihop med, tacksam för att jag bor här där jag bor med frisk luft, gott vatten - i såna mängder att man kan duscha i det (tacksam för detta efterom jag tillbringat tid i länder där det inte finns vatten). Tacksam för att jag har ett arbete jag trivs med, har trevliga kollegor, goda vänner, många intressen, kan göra så mycket med mina händer, tacksam för att jag är så bra kompis med mitt ex, tacksam för att jag inte har ekonomiska problem och har råd att arbeta halvtid, tacksam för att jag kan springa på skogsbilvägen en vårdag som idag, Och en massa saker till!

Maria
5

Jag är tacksam för så mycket.

Framförallt min fine son och min goe manKyss

Sedan är jag oerhört tacksam för att jag överlevt min hjärntumör (hitills i alla fall)Flört

/Maria

Sarah
1

Livet och det mesta i det :)

[Puppan]
3

Jag är tacksam för min son, tacksam för min familj, mina nära vänner, hälsan, livet, att jag får rida hos en tjej på hennes underbara häst. medmera…

målle
1

Jag är tacksam över att jag har en sån underbart fin sambo som jag älskar innerligt!

Jag är tacksam över att jag har så fina systrar och syskonbarn!

Jag är tacksam över min fina underbara hjälpsamma mor!

Peak303
2

Jag är tacksam för min mamma och mina kaniner. 
Hade jag inte haft mina kaniner vid min sida så hade jag nog inte varit den jag är idag. Sen är jag ju så klart tacksam över att ha mina syskon även om jag avskyr de ibland, alla syskonpar bråkar ju någon gång!

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Malin3033]
4

Jag är otroligt tacksam över att ha fått den finaste gåvan - livet.

Sverkersson
2

Jag är tacksam för min underbara Flickvän och min Fantastiskt duktiga Lilla Syster min två ljus i mitt liv.

Dessa två otroliga tjejer har fått mig att uppskatta livet mer och mer och jag älskar de båda otroligt mycket!

Min tjej är en omtänksam och älskadvärd tjej som förtjänar det bästa och jag känner mig otroligt lyckligt lottad att fått en sådan underbar Tjej!

Min lilla syster är någon som betyder otroligt mycket för mig hon gjorde den till den person jag är idag och gav mig ett litet hopp i mina yngre dagar.

Dessa två personer har funnits där och gett mig lycka hopp och glädje och jag hoppas de får ett Underbart liv båda två, mina vackra Änglar <3!

dermot
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så otroligt tacksam för mina djur. För helt ärligt, utan min hund, min katt och mina kaniner samt alla andra djur på gården, hade jag antagligen inte levt idag. De stärker mig så mycket!Låter kanske helgalet, men det är verkligen den bästa gåvan jag fått, att mina föräldrar tillåtit mig ha dem.

De hjälper mig igenom huvudvärken (som ännu inte är utredd efter 5 år) och eftersom jag är "människorädd" hjälper de mig genom att bara finnas där.

Jag är tacksam över att bo som jag gör, ha tillgång till vatten 24/7, en varm säng, mat på bordet varje dag, etc.

Också är jag tacksam över att det finns datorer och Internet, det är så skönt att kunna skriva - tillexempel på iFokus - utan att folk egentligen vet vem man är, prata med folk man inte träffar i vardagen. Även om konversationen är om vädret eller om inre känslor, så känns det jäkligt bra. Det hade jag aldrig klarat i verkliga livet.

Det är vad jag är tacksam för. Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[fessing]
1

trots att jag behandlat min flickvän extremt illa finns hon kvar i mitt sen snart 7 år och står ut med mig och älskar mig än de uppskattas så mycket:)

[Mairah]
1

Jag är tacksam över mina nära och kära som finns i mitt liv. Vad skulle jag gjort utan er Kyss

Att jag kan stiga ur sängen själv varje dag, att jag har mat och rent vatten varje dag, tak över huvudet.

Och så klart över alla fina människor som jag fått äran att möta här på iFokus! Skrattande

ChristineL
1

Jag är tacksam över att jag äntligen börjar bli frisk! Låg sjuk hela förra veckan.

Sen är jag tacksam för min underbara fästman och mina katter som ger mig glädje och kärlek varje dag.