Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 3442 ggr
Gia91an
1

Hur visar man lite extra uppskattning?

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 2 år och har ett riktigt underbart förhållande…

Han är så otroligt snäll och hjälpsam, helt underbar…

hemma sköter vi det så att jag lagar mat, han diskar och så hjälps vi åt att städa och det funkar bra…

men på senaste tiden har jag typ fått en längtan att göra något som gör att jag visar lite extra mycket att jag tycker om honom… lite extra uppskattning i vardagen typ… För det förtjänar han tycker jag!

Men jag har lite problem med att veta hur!

Laga extra god mat gör vi ganska så ofta, så det är liksom inget "speciellt"… och bio och så har vi kanske inte råd med då vi är studenter… men har ni några tips på billigt mys som gör att man verkligen VISAR att man älskar den andra? Förstår ni vad jag menar? :D

pyromanen
0

Picnic?

Gia91an
0

Picnic är trevligt, men det är lite för kallt ute för det fortfarande (jag har köldallergi) men sen till sommaren så!

Ge gärna fler förslag!

Vad brukar ni göra för gulliga saker för era respektive?

Karmatarerskanise
3

Köp massageolja och erbjud en riktigt skön massage

[Wera]
1

frukost och gos i säng kanske :)

Gia91an
0

Massage har jag inte alls tänkt på, det ska jag definitivt göra någon dag!

Gärna fler tips!

Maria
1

Någon överaskande lapp under kudden eller i fickan, plånboken eller liknande ställen där du skriver något fint.

Det är det lilla som gör detFlört

/Maria

NinjaKakan
1

Köp hans favoritgodis och sätt upp lappar med ledtrådar i hela lägenheten :P

Typ Går till stället där vi alltid förvarar ris, men där det inte luktar fis. (skafferiet)

Sen på skafferiet står det en ledtråd till nästa ställe, och förhoppningvis kommer han fram till godiset, eller ja, vad man nu vill ha där ^^

[stjej]
1

Min sambo ger mig frukost på sängen o det är riktigt mysigt.

En annan grej, enkel han gjorde var att när jag sov smyga ut o köpa min favoritdricka (inget med alkohol utan en vitamindryck) lite godis och en skvallertidning och jag blev SÅ glad!

PogoPedagog
1

Jag brukar kidnappa min sambos telefon när han inte ser. Då skriver jag en gullig lapp, kanske bara "Jag ärlskar dig" och fotar av och lägger in som ny bakgrundsbild:)

Nattuggla
1

Tända ljus och tappa upp ett bad. Köp blommor och ha på bordet. Massage o frukost på sängen hade flera redan skrivit. Skriv en dikt där du berättar hur mycket han betyder för dig

Sätt upp små post-it lappar med komplimanger. tex vid spegeln i badrummet, på ytterdörren, vid kylskåpet.

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~