Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 964 ggr
Karmatarerskanise
2

Fredagen den 13/4-2012

Jaha, då var otursfredagen här igen. Den kommer jag spendera städandes nu under dagen. Ikväll blir det hem till killen och bara ta det lugnt.

Imorgon ska jag bjuda honom på middag, blir hjortfärsbiffar i en gräddig viltsås.

JAg hoppas att vi ska fiska någon av dagarna också. Och det gör vi säkert om vädret är ok.

Vad ska du hitta på i helgen?

ChristineL
0

Idag har jag varit hos läkaren, vill inte utveckla mycket mer än så, nånting är det som inte stämmer men det såg bra ut. Så ja…

Lördag och söndag ska jag jobba så utöver det blir det inte mycket mer. Kanske lite trädgårdsfix om vädret tillåter.

[Puppan]
0

Det lät smarrigt Hera! =)

Själv så ska jag inte göra så mycket i helgen. Eventuellt åka till birsta med en vän imorgon, men har inget annat särskilt planerat. Bör städa här hemma =)

Karmatarerskanise
0

Men det var väl bra att det såg bra ut? Eller?

Fick själv precis veta att killen fick veta att han fått jobb :)

ChristineL
0

#3 - Jo, det var det ju såklart. Men det är bara att fortsätta leta fel då…

Karmatarerskanise
0

#4 Jo de e klart, man vill ju gärna veta vad som är fel. Hoppas det löser sig!

Zofia89
0

Min helg går nog bara åt till att försöka ta hand om ryggen… ( ordentligt diskbråck)… Rynkar på näsan

Karmatarerskanise
1

#6 Usch då! Krya på dig!

Sarah
1

Idag blir det middag hos ena svägerskan tillsammans med killen, bäda svågerskor med familjer och svärmor. Sen kommer killen hit i helgen och han ska sättas i arbete i trädgården, moahahah.

Destany
1

Jag jobbar nu ikväll plus hela helgen. Imorgonkväll blir det att fira min bror som fyller 30 år

Liss
1

Fredag den 13:e brukar vara min turdag. Ännu har inget direkt hänt dock.

Helgen spenderas alldeles ensam då min pojvän jobbar. Men turligt nog kommer han måndag, tisdag, onsdag i stället - då han är ledig. Det här med distansförhållande alltså….

Jag ska nog plugga i helgen som det ser ut nu också :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

#10 Ja, det kan inte vara lätt att bo långt ifrån varandra. Men man uppskattar säkerligen tiden man har tillsammans massor :)

[stjej]
1

I helgen ska jag bara vila upp mig o göra det jag älskar: Göra smycken!

Ska ev ha en loppis hemma o sälja av lite saker (2 hem blir 1 o det blir mycket dubbletter) men det beror på hur stort intresset är.

Zofia89
1

Blir iaf en trevlig helg =) har lyckats hålla värken i styr och nu står min älskling och fixar lyxmiddag! Grillade lammfilébiffar, fyllda champinjoner, pommes frites och mögelost-sås =) MUMS!

[stjej]
1

Åh vad gott det lät #13!

Jag ska nog jobba med min webshop med för smyckena, folk klagar (!!!!!!!!) på att jag har för låga priser så får väl höja dom då *ler*

Liss
0

#11 Ja, OM man gör! :D Fast lika jobbigt varje gång man skiljs åt igen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ninjakossan]
1

Jag ska njuta av att vara sjäääälv. Jag trängs i en etta med min sambo och vår katt, men i helgen är det bara jag och pälsis hemma. Det är skönt, och dessutom känns det bra att jag kommer uppskatta pojkens närvaro mer när han kommer hem!