Relationer iFokus

Relationer

Etikettpsykologi
Läst 1817 ggr
[öhm]
2012-04-16 23:10
0

Konflikt?

Det är så att jag har kommit fram till att någon antagligen följer mig på iFokus, och med genom att kolla adressen i historikfältet då jag har använt datorn hemma hos föräldrar.

Pratat med mop och de vet visst inte alls vad det handlar om. Försöker förklara, men de kommer till andra ordet ungefär, sedan svamlar de bort allt och börjar småskrika.

Hur hade ni gjort? Bara låtit det vara, ha mindre kontakt med föräldrar och familj efter detta, elelr fortsatt att försöka komma fram till klarhet i det som sker…

Tror jag kommer att låta det vara, för har ingen större kontakt med familj, men lite småtrist att ha någon efter sig som uppenbarligen sätter ihop historier som inte stämmer.

Nu kan jag ju inte veta endamålet med vad de gör, men som sagt. Man blir lite fundersam och konflikter uppstår…

Karmatarerskanise
2012-04-16 23:42
0

Har du avslutat ditt förra konto?

VArför tror du att någon förföljer dig? Vad har du för bevis för det?

[öhm]
2012-04-16 23:51
0

"Bevisen" är väl att någon har skrivit om saker som har med mig att göra, öppet, samtidigt som att jag har slutat ta bort historiken på den "almänna" datorn.

Karmatarerskanise
2012-04-16 23:56
0

Saker som du skrivit här inne?
Och om du inte har mycket kontakt med din familj, varför sitter du då på deras dator?

[öhm]
2012-04-17 00:15
0

Jag har lite kontakt med familjen, och då och då använder jag deras dator.

hus-musen
2012-04-17 13:28
0

Förstår inte riktigt konflikten, men du kan undvika den genom att alltid rensa din historik, byta användare och lösenord.
Och inte använda den datorn alls förståss, då finns det inget att se.

Qui dormit, non peccat

hus-musen
2012-04-17 13:28
0

Användare borttagen?

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
2012-04-17 13:32
0

Ja, den här medlemmen byter ofta nick.