Svar?
Hej! Alla jag pratar med svarar mig inte. De har visst inget att säga. Är jag alldeles för dullständig, eller kanske blir jag bara ignorerad?! Man kan inte ta folk som inte svarar på allvar.
Vad säger ni?
Har folk en anledning till att ignorera dig? Om INGEn pratar med en brukar det finnas en anledning.
Hur skall jag vet om de har anledning att prata med mig, om det inte gör det. Ser Ingen anledning att inte svara. Men ser heller ingen anledning att vara tyst.
Har du gjort något mot folk då? Betett dig illa? Vilka personer är det som inte pratar med dig? Svarar de inte även om du ställer en fråga till dom?
Verkar ju konstigt om ingen i ditt liv svarar dig vid tilltal.
Alltså, de jag träffar svara mig. Men de flesta via nätet gör det inte längre.
Jasså, det gäller över nätet.
Tja, anledningarna kan vara många. Inget vi här kan svara på. Du får fundera på om du kanske skrivit något konstigt, betett dig illa, eller om du kanske bara skriver till fel folk.
Att folk inte svarar på tilltal kan ju göra att man funderar. Det går inte att veta orsaken när du inte ger några exempel.
Att folk inte svarar i trådar här på iFokus kan ju beror på en mängd olika saker.
Antingen har man inget intresse i frågan, ingen åsikt, kanske inte ens läst tråden osv.
Händer det väldigt ofta och med olika människor så kanske man ska ta sig en funderare på om det kan bero på en själv.
/Maria
#6 Vill inte säga rakt ut vad det handlar om för så många är visst här på iFokus.
#7 Som sagt, vill gänra låta bli att säga känsliga saker här så fritt, även om folk verkar ha koll på mig ändå?
Rätt ofta får man se och höra saker som folk inte kunnat veta. Saker jag inte har sagt till någon om migsjälv.
#8 Jag tycker du överdriver nu med ditt bytande av namn här inne. Det blir förvirrande för oss att du ständigt byter namn.

#8 Antingen gissningar eller så säger du mer än vad du tror. Jag vet inte vad det är för svar du är ute efter ärligt talat. Men ser inga tomma inlägg så någon form av svar har du ju fått.
Qui dormit, non peccat
Va?